حماسه‌ی سیاسی مبارک باد!

حماسه‌ی سیاسی مبارک باد!

الحمد لله رب العالمین

با عنایت ویژه‌ی حضرت ولی‌عصر (روحی و ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، تدبیر مقام معظم رهبری، بصیرت روزافزون و علاقه‌ی ناگسستنی ملت شریف ایران به نظام اسلامی حماسه‌ی سیاسی رقم خورد. ما این پیروزی را به مقام معظم ولایت فقیه (دام عزه)، ملت بزرگ ایران و رئیس جمهور منتخب، جناب آقای حجة الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی تبریک عرض می‌کنیم. امیدواریم ایشان در تحقق آرمان‌های ملت شریف ایران، پاسداری از خون شهدا، تقویت عزت و اقتدار ملی، حمایت از تولید ملی و تحقق حماسه‌ی اقتصادی موفق باشند.

به فضل الهی ایشان رییس جمهور همه‌ی ملت خواهند بود و اینجانبان برای تحقق چشم انداز بیست ساله، رشد همه جانبه‌ی کشور، ایستادگی قاطع در برابر دشمنان و اهداف نیک دیگر در کنار ایشان و دیگر خدمتگزاران خواهیم بود.

مصطفی حسن پناه و مرتضی عمویی

25 خرداد 92

۰ ۰
۲ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲)

ائتلاف 1+1 زدیدا :)

پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۲، ۱۷:۴۵
با توجه به ریاضیات ما میشه ائتلاف 2!

این انتخابات مانور جمهوریت نظام اسلامی بود.
زمانی که عده ای انتخابات را مهندسی شده و نتیجه آن را از پیش تعیین شده میدانستند، با بهت و حیرت به چشم خود دیدند که جمهوری اسلامی حتی از کمتر از یک درصد آرای مردم نیز صیانت و حراست کرد.

این انتخابات پیروزی برای ملت ایران و روسیاهی برای تمامی تحلیل گران خارجی و ضدنظام اسلامی بود.

توکل به خدا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.