ششمین همایش ملی نخبگان جوان

ششمین همایش ملی نخبگان جوان

ساعت 14:32
خیلی جالب است، بعضی از دوستان را فقط اینجا می توان زیارت کرد. حرف هایی که برخی از نخبگان صبح امروز مقابل رئیس جمهور زدند حقیقتاً مناسب نبود و من شرمسار شدم. امسال هم دریافت های خودم را شایسته ی ارائه ندیدم اما فکر کنم آخرش حرف های زیادی در دلم می ماند.

ساعت 17:42
عصر امروز یک گفت و گوی آزاد برگزار شد در مایه های کرسی آزاد اندیشی، خوب بود حداقل یک حرف زمین مانده ی ولی فقیه اجرا شد ولو در ظاهر.
فردا هم برنامه های همایش ادامه دارد. آدم تا سراغ برخی امور نرود، دستش نمی آید مشکلات آن امور. برای مثال همین علم بومی! ارائه ی یک تعریف واحد از علم بومی کاری است برای خودش.
۰ ۰
۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

مهدی ادیب

۱۱ مهر ۹۱ ، ۲۱:۴۱
خدا قوت برادر
من توی یک دوره همایش نخبگان به صورت نوچه حضور داشتم. توی فضای اون همایش نخبگان خیلیها دنبال رانتی بودند که حضور در کنار وزرا و هیئت دولت برایشان ایجاد کرده بود. فضای دله گی بشدت موج میزد و غیر از بچه هایی که تازه به عضویت بنیاد درآمده بودند، بقیه دنبال درخواست و امضا و توصیه نامه و از این چرندیات بودند.
بعدا شنیدم که دوره های بعدی هم به همین صورت جولانگاه آدمهای خودخواه شده بوده. در صورتی که کارکردی که برای همایش نخبگان پیشبینی شده خیلی با این کارکرد فعلی (آویزون بازار) متفاوته.
مثلا نخبگان قرار بوده با حضور مسئولین، توی تصمیمات مهم کشوری شریک باشن و نظر عالمانه بدن!!!

پاسخ:

۱۲ مهر ۹۱، ۰۰:۲۴
البته افراد بلند نظر و با مناعت طبع هم زیاد هستند اما افسوس که نادان چون طبل غازی بلند آوازه و میان تهی!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.