۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۸۸ ثبت شده است

چرا دروغ؟

خودتان توجه کنید:

را طبق اعلام کمیته صیانت آرا اعلام شده توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به تاریخ یکشنبه 24خردادماه:
میرحسین موسوی 19میلیون
محمود احمدی نژاد 12میلیون
مهدی کروبی 7میلیون!ه
محسن رضایی 3میلیون

آرا منتشر شده در بیانیه میر حسین موسوی خامنه:
میر حسین موسوی 21میلیون
محمود احمدی نژاد 10 میلیون
محسن رضایی 5میلیون
مهدی کروبی 3میلیون

۰ ۰ ۰ دیدگاه

و اینک دموکراسی

۱. انتخابات در صحت و سلامت کامل برگزار شده مگر این که خلافش ثابت شود. آن هائی که معتقد به اخلاق هستند می دانند نباید بیهوده مردم و مسئولین را متهم کنند.

۲. کسانی که به دنبال اغتشاش هستند را به هرگونه محکوم می دانیم و اعتقاد داریم شرط اولیه جامعه ی مدنی آرامش است.

۳. یاد می کنیم از شهروندانی که به دست اغتشاش گران ضد انقلاب شهید شدند و برای آنان روحی آرام مسئلت می کنیم. چند تن از مردم هوادار انقلاب نیز در چند روز گذشته در درگیری با اغتشاش گران شهید و زخمی شدند که از آن ها نیز تجلیل می کنیم و از خدا می خواهیم شفاعت و دعای آن ها را در حق ما مستجاب دارد.

۴. طرفداران تمام کاندیداها را به اتحاد و دوری از درگیری فرا می خوانیم.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

و اینک دموکراسی

باید به رای حقیقی که همانا نظر مردم است تن داد و من به عنوان یک دانشجو از اقدامات مذبوحانه برخی از ستاد های انتخاباتی اعلام برائت می کنم. باید دید مدعیان دموکراسی تن به دموکراسی می دهند یا در مقابل انتخاب مردم قرار می گیرند؟

۰ ۰ ۰ دیدگاه

احمدی نژاد بیشترین آرای مردم رشت را به خود اختصاص داد

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت گفت: احمدی‌نژاد بیشترین آرای ماخوذه شهرستان رشت را به خود اختصاص داد.

سیدولی‌الله عظمتی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت با قدردانی از مردم این شهرستان به دلیل حضور با شکوه در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری افزود: این مشارکت بی‌نظیر و بی‌سابقه بوده است.
وی اظهار داشت: در این دوره از انتخابات 85 درصد مردم شهرستان رشت مشارکت کردند.
عظمتی با اشاره به آخرین آرای اخذ شده در این شهرستان گفت: کل آرای رشت 484 هزار و 75 رای بوده است.
فرماندار رشت ادامه داد: محمود احمدی‌نژاد 298 هزار و 146 رای، میرحسین موسوی 175 هزار و 41 رای، محسن رضایی 4 هزار و 759 رای و مهدی کروبی 3 هزار و 285 رای را از آن خود کردند.
وی برگزاری انتخابات را سالم و بدون تنش اعلام کرد و گفت: مردم فهیم شهرستان رشت در کمال آرامش آرای خود را به صندوق‌های در نظر گرفته شده انداختند و این انتخابات در کمال صحت و سلامت برگزار شد.
نکته:
مشارکت ۸۵ درصدی مردم رشت خیلی مفهوم دارد، نشان می دهد مردم این شهر زنده اند و عمیقاً به اصلاحات انقلابی علاقه مندند.
۰ ۰ ۲ دیدگاه

به یاری خدا حسنک وزیر به ریاست دولت می رسد

آنهایی که خود را پیروز قطعی انتخابات می دانستند و از هرگونه اهانت و اتهام فروگذار نکردند اکنون کجایند؟

تا این لحظه یعنی ساعت ۷ بامداد روز بیست و سوم خرداد ۸۸

با همدلی مردم ایران احمدی نژاد ۶۵ درصد

شعری از خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی که دوستان وقتی دیوانش را به نیت احمدی نژاد باز کردند آمد:

افسر سلطان گل پیدا شد از طرف چمن

مقدمش یارب مبارک باد بر سرو و سمن

خوش بجای خویشتن بود این نشست خسروی

تا نشیند هر کسی اکنون به جای خویشتن

خاتم جم را بشارت ده به حسن خاتمت

کاسم اعظم کرد از او کوتاه دست اهرمن

تا ابد معمور باد این خانه کز خاک درش

هر نفس با بوی رحمن می وزد باد یمنت

شوکت پور پشنگ و تیغ عالمگیر او

در همه شهنامه ها شد داستان انجمن

خنگ چوگانی چرخت رام شد در زیر زین

شهسوارا چون به میدان آمدی گویی بزن

جویبار ملک را آب روان شمشیر تست

تو درخت عدل بنشان بیخ بدخواهان بکن

بعد از این نشکفت اگر با نکهت خلق خوشت

خیزد از صحرای ایذج نافه ی مشک ختن

گوشه گیران انتظار جلوه خوش می کنند

برشکن طرف کلاه و برقع از رخ بر فکن

مشورت با عقل کردم گفت حافظ می بنوش

ساقیا می ده به قول مستشار مؤتمن

ای صبا بر ساقی بزم اتابک عرضه دار

تا از آن جام زرفشان جرعه ای بخشد به من

۰ ۰ ۰ دیدگاه

احمدی نژاد: گر بود عمر به میخانه رسم بار دگر / بجز از خدمت رندان نکنم کار دگر

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فرصت 19 دقیقه و 44 ثانیه ای خود که امشب از شبکه سوم سیما بطور زنده اجرا شد، اظهار داشت: همه تبلیغات علیه یک نفر بود و علیه یک رقیب، سوال این است که چرا، چرا آنها فقط دست به حمله زدند و این همه تخریب و توهین و این یک سوال کلیدی است که چند دلیل داشت.
وی با اشاره به 4 دلیل عمده تخریب دولت بیان کرد: دلیل اول آن این است که اگر فضا منطقی بود و بنا بود کارها ارزیابی و مقایسه شود آنها دستشان خالی بود یعنی عملکرد این دولت با حمایت مردم و لطف خدا نسبت به دولت‌های قبل درخشان است و در هر بخشی که رقبا وارد می‌شدند از علم و اقتصاد و گرفته تا صنعت و کشاورزی، سیاست خارجی، سیاست داخلی در فضا و زمین دیدند کارهای که در این چهار سال انجام شده قابل مقایسه با گذشته نیست، علت دوم این است که در این چهار سال افتخارات بزرگی نصیب ملت ایران شد مثل افتخار هسته ای و هوا فضا و اینها در آن هیچ شریک نبودند بلکه در مقابل آن ایستادند و اگر بنا بود این افتخار مطرح شود خوب معلوم بود که چه اتفاقی می‌افتد.
رئیس جمهور اضافه کرد: علت سوم تخریب‌های علیه دولت این بود که آنها مسئول گذشته‌اند و وقتی معلوم شود که در این 4 سال می‌شود این همه کار کرد خوب قبلی‌های زیر سوال می‌روند و این سوال معلوم می‌شود که شما در طول 4 سال متوالی چه کردید و باید پاسخ بدهد و علت چهارم نیز بحث جنگ روانی است، در جنگ روانی هجوم تهمت‌ها و دروغ‌ها ذهن ها را به خودش مشغول می‌کند و این یک شیوه برای تاثیر گذاری بر محیط سیاسی و پر کردن چشم‌ها است و به همین دلیل تصمیم گرفتند با حجم گسترده دروغ و متهم کردن دولت فضا را به نفع خودشان رقم بزنند البته من هیچ وقت علاقه نداشتم که وارد این بحث‌ها شود و امشب برای شخص خودم نیامدم و بارها و بارها نیز گفته‌ام و هر کاری نسبت به بنده انجام داده‌ام آنها را بخشیده ام اما ما به یک نقطه‌ای رسیده‌ایم که به ملت توهین می‌شود و حقوق ملت رو به ضایع شدن است و بنابراین من مجبور شدم که بیایم که توضیحاتی را در دفاع از حقوق ملت ارائه کنم.
احمدی نژاد گفت: آنها در جلسات محفلی خود تصمیم گرفتند که آنقدر با حجم گسترده تکرار کنند که این دولت دروغ است که اگر احمدی نژاد گفت ماست سفید است مردم باور نکنند ولی می‌خواهم چند نکته را در این باب مطرح کنم.
وی افزود: همه ملت می‌دانند که دروغ گو؛ خیانتکار، خائن و ترسو است، آیا دولت دولت ترسو است؟ از یک طرف به ما ایراد می‌گیرند که چرا در برابر دشمنان با شجاعت می‌ایستید و در برابر مفاسد ایستادگی می‌کنید و به شکم دشمنان می‌روید و از سوی دیگر به ما می‌گویند که شما دروغگو و ترسو هستید اینها که با هم نمی‌خواند، دروغگو کسی است که خائن است. اما ما 24 ساعت در میان مردم هستیم و آدم دروغگو که به میان مردم نمی‌رود و ما 24 ساعت در حال کار هستیم.
این کاندیدای دهمین انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: جوری در مورد این دولت صحبت می‌کنند که ما گفته‌ایم که در کشور هیچ مشکلی نیست، اگر مشکلی نبود ما چرا 24 ساعت کار می‌کردیم، کار بنده و همکارانم برای این است که مشکلات بر طرف شود اما کار و ارزیابی باید مقایسه‌ای باشد و باید دید که در دولت‌های مختلف چه کارهایی صورت گرفته است، یک فضای درست کردند که انگار در این کشور کاری نشده است.
احمدی‌نژاد در بیان تهمت‌هایی که به این دولت زده شده است، اظهار داشت: به ما می‌گویند که دروغ می‌گویید، آیا هسته‌ای شدن دروغ است، آیا فضایی شدن و پیشرفت‌های بیوتکنولوژیک، نانو تکنولوژیک، 20 هزار اختراع، 20 هزار مقاله علمی در جهان، راه آهن اصفهان - شیراز،‌ راه آهن کرمان - بم، این همه مدرسه و بیمارستان، کارخانجات صنعتی، آسفالت 40 هزار کیلومتر راه روستایی، این همه بزرگراه، افزایش 70 درصد حجم دانشجو، افزایش سه برابری تحصیلات تکمیلی، 1500 مدال ورزشی در طول 4 سال در مقایسه با 900 مدال در زمان مشابه دروغ است؟ اینها همه ثبت شده است، این همه بیمارستان این همه کارخانجات، این همه مراکز صنعتی و اینکه ما در سیمان قیمتی که ما تحویل گرفتیم 90 هزار تومان در هر تن بود و امروز سیمان و فولاد در بازار به وفور وجود دارد آیا همه اینها دروغ است؟
وی ادامه داد: چندین مرکز پتروشیمی افتتاح شد، این هم تولید گاز در کشور افزایش یافت، چند هزار روستا گاز رسانی شد، این همه سد ساخته‌ شد، این همه روستا آبرسانی شد و اینها جلوی چشم مردم است و ما دولتی هستیم که وقتی من در هر شهرستان می‌روم از مردم در خصوص اجرایی شدن پروژه‌ها سوال می‌کنم و به آنها می‌گویم که آیا کارهای که وعده داده شده اجرایی و عملیاتی شده است.
رئیس جمهور با بیان اینکه اقدامات دولت را نادیده می‌گیرند، گفت: در همه جای کشور مردم ناظر و شاهد هستند و کارها در مقابل چشم ملت است.
وی افزود: آیا افزایش حقوق بازنشستگان، افزایش حقوق مستمری بگیران کمیته امداد، افزایش حقوق کارکنان دولت و سهام عدالت دروغ است؟ و آیا صدها کار ارزشمندی که در این دولت انجام شده دروغ است؟
رئیس جمهور در ادامه اظهار داشت: در زمانی که این دولت انتخاب شد گوشی در بازار یک میلیون تومان بود اما امروز در همه جا می‌توان با 5 الی 10 هزار تومان یک خط تلفن خرید و آیا این فعالیت‌ها دروغ است؟
احمدی‌نژاد با بیان اینکه برخی می‌گویند دولت بی‌ادبی می‌کند، گفت: ما به چه کسی بی‌ادبی کردیم و کلام مولا امیرالمؤمنین این است که اگر کسی به بیت‌المال دست‌اندازی کرد باید با او برخورد شود و آبروی او برده شود و اگر کسی زیاده‌خواهی کرد باید مجازات شود البته نباید فراموش کنیم که اجرای عدالت بسیار سخت است و ما این امر را می‌دانیم.
وی افزود: افرادی در کنار پیامبر(ص) حضور داشتند و خدمت کردند و شمشیر زدند و در یک مقطعی خادم بودند و حتی مدال هم گرفتند اما زمانی که اجرای عدالت آغاز شد آنها با شمشیر در برابر عدالت ایستادند و طلحه و زبیر در تاریخ شناخته شده هستند، اما همین افراد به اشرافیت معاویه پناه بردند و مورد حمایت معاویه قرار گرفتند؛ لذا برخورد با افرادی که به بیت‌المال دست‌اندازی می‌کنند بی‌ادبی نیست.
رئیس جمهور تاکید کرد: خداوند شاهد هست که من در مناظره‌ها باید بسیاری از حرف‌ها را بیان می‌کردم اما تنها به خاطر حفظ شخصیت طرف مناظره بیان این حرف‌ها را کنار گذاشتم.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه به من اعتراض می‌کنند که چرا در خصوص مدارج علمی یک خانم صحبت کرده‌ام، اظهار داشت: کجای این حرف من ورود به مسائل خانوادگی است؟ چرا که اولا من سئوال کردم و آن را 2 بار تکرار کردم و یک کپی مدرک و سیر مدارج علمی یک خانم را نشان دادم و عرض من این است که اگر کسی برخلاف قانون مدارج علمی را طی کند بیان آن تجاوز به حقوق افراد نیست.
وی در ادامه اظهار داشت: ما در دانشگاه مدارج علمی داریم که شامل مربی، استادیار، دانشیار و استاد است و هر کسی بخواهد از پله مربی به پله بعدی یعنی استادیاری برود باید 5 سال زحمت بکشد و باید مقاله ارائه کند و پژوهش انجام بدهد و بعد از آن در هیئت ممیزی مدت‌ها باید صبر کند تا پله بعدی را به سمت بالا حرکت کند.
رئیس جمهور ادامه داد: یک فردی آمده و ظرف 3 سال هم استادیار شده است و هم به دانشیاری رسیده اما همه اساتید می دانند که برای طی این مراحل حداقل 10 سال لازم است که آن هم باید با کارهای علمی فراوان صورت بگیرد و این امر بحثی شخصی و خانوادگی نیست که برخی بیایند بگویند که فلانی بی‌ادبی کرده است.
احمدی‌نژاد با اشاره به سخنان خود در دانشگاه آزاد گفت: زمانی که من در خصوص دانشگاه آزاد صحبت می‌کنم برخی می‌گویند که احمدی‌نژاد مخالف دانشگاه است درحالی که خودم دانشگاهی هستم و در همین دوره 70 درصد ظرفیت دانشگاه‌ها اضافه شده است و من طرفدار دانشگاه و از متن دانشگاه حضور پیدا کرده‌ام تا خدمت کنم.
وی با بیان اینکه من در مورد دانشگاه آزاد تنها 2 حرف دارم، تصریح کرد: سخن من این است که این همه دانشجو و استاد داریم که در حال زحمت کشیدن هستند و برای علم کشور فداکاری می‌کنند و بسیاری از نان شب خود می‌زنند تا فرزندشان تحصیل کنند و سئوال این است که چرا این پول‌ها باید در مسیر انتخابات خرج شود؟ معتقدم که این پول‌ها باید خرج خود مردم و دانشجویان این دانشگاه شود.
رئیس جمهور ادامه داد: این دانشجویان دکترا و فوق‌ لیسانس زحمت می‌کشند. و بنده چندین رساله دانشجویان فوق لیسانس دانشگاه آزاد را راهبری کرده‌ام و این افراد زحمات بسیاری می‌کشند اما برخی در دست دادن مدارک قلابی به عده‌ای به این زحمات اساتید و دانشجویان ضربه وارد و اعتبار دانشگاه آزاد را مخدوش می‌کنند و حرف من این است که ما با شیوه مدیریتی این دانشگاه مخالف هستیم چرا که دانشجویان این دانشگاه فرزندان ما هستند اما برخی می‌گویند که من توهین می‌کنم.
احمدی‌نژاد با اشاره به فعالیت تخریبی رقبای برخی کاندیداها علیه وی گفت: برخی میلیون‌ها سی دی علیه من منتشر کردند و حرف‌های مرا از نقاط مختلف بریده‌اند و کنار هم قرار داده‌اند تا بنده را تخریب کنند و آیا این عمل آنها بی‌ادبی محسوب نمی‌شود؟ و آیا ما بی‌ادب هستیم یا افرادی که به چنین کاری دست می‌زنند.
وی افزود: بنده رئیس جمهور هستم و به اقتضای مراسمی که در آن شرکت می‌کنم حرف‌هایی را بیان می‌کنم اما آنها اول و آخر این حرف‌ها را جدا می‌کنند و به هم می‌چسبانند تا من را تخریب کنند و مثلا من می‌گویم که یک شخصی فلان حرف را بیان کرده و در همان سخنرانی حرف او را رد می‌کنم اما این افراد بخش اول صحبت که آن شخص است را حذف می‌کنند و جمله آن فرد را به من نسبت می‌دهند و می‌گویند احمدی‌نژاد چنین حرفی را زده است و این روش‌ها روش‌های درستی نیست.
رئیس جمهور با اشاره به دیگر تهمت‌ها و اهانت‌های برخی افراد علیه دولت گفت: برخی گفته‌اند که من هزار فامیل درست کرده‌ام و حتی برگه‌‌هایی را در سطح وسیع و در روزنامه‌ها و رسانه‌های خود منتشر کرده‌اند در این برگه‌ 4 باجناق جدید برای من درست کرده‌اند و ما تازه متوجه شدیم که 4 باجناق داشتیم اما از آن‌ها بی‌اطلاع بودیم.
احمدی‌نژاد افزود: من 3 باجناق بیشتر ندارم و آنها را بسیار دوست دارم. هیچکدام از آنها در کار دولتی حضور ندارند و ملت ایران این موضوع را بداند.
وی به نمونه‌ای دیگر از این تخریب‌ها اشاره و اظهار داشت: شب گذشته نموداری جلوی دوربین رفت و به ملت نشان داده شد تا نشان دهند که رتبه فساد در ایران بالا رفته است.
رئیس جمهور با توضیح اینکه این نمودار چگونه استخراج شده و از کجا آمده است، گفت:‌ یک مؤسسه‌ای بنام شفاف‌سازی وجود دارد که خصوصی است و بین‌المللی نیست و حتی ربطی به سازمان ملل هم ندارد، کارش این است که تخمین‌ها و برآوردهای راجع به مفاسد را اخذ کند و این مؤسسه آمده است و از 4 شرکت که 2 تا از آنها انگلیسی، یکی آلمانی و دیگری آمریکایی که 3 تا از آنها تحت سلطه صهیونیست‌ها است به هرکدام یک فرم نظرخواهی داده و آنها نیز به یک کارشناس داده‌اند تا آن فرد برآورد خود را اعلام کند و نتیجه برآورد آنها این شده است که یک کشور که همه دنیا آن را به عنوان کانون فساد، مواد مخدر و پولشویی می‌شناسند در رده 71 قرار داده‌اند و این یعنی آن کشور 70 رتبه بالاتر از ایران قرار دارد.
احمدی‌نژاد ادامه داد: ما منکر فساد نیستیم؛ لذا به همین خاطر در حال مبارزه هستیم که البته چوب آن را هم می‌خوریم و این دولت پرچم‌دار مبارزه با فساد است ولی برخی به ما می‌گویند که من آبروی کشور را می‌برم و این سئوال مطرح است که آیا بنده آبروی کشور را می‌برم یا این 4 شرکت صهیونیستی که با روش غیر علمی آمار ارائه کرده و برخی در داخل آنرا به عنوان مؤسسه جهانی توی سر ملت می‌زنند و اینگونه عزت ملت ایران را مخدوش می‌کنند.
وی با اشاره به ارائه آمار تقلبی از سوی برخی کاندیداها در مناظره‌ها گفت: چند شب گذشته من آماری را به عنوان ضریب جینی نشان دادم که این ضریب جینی برای 7 دولت است که سال 87 نیز به آن اضافه شده و ضریب جینی نشان‌ دهنده حرکت به سمت عدالت است و معنی آن این است که ثروت به درستی توزیع می‌شود و هرچه فاصله دهک‌های پائین درآمدی با دهک‌های بالا کم شود ضریب جینی کاهش پیدا می‌کند.
رئیس جمهور افزود: برخی برای اینکه این حرف را که مرکز آمار اعلام کرده و بانک مرکزی آنرا تایید کرده را زیر سئوال می‌برند آمدند و آماری را نشان دادند و گفتند که احمدی‌نژاد این آمار را نشان داده درحالی که من آمار دیگری را ارائه کرده بودم و آماری که آنها ارائه کرده بودند متعلق به ما نیست و حتی بالای آن را بر چسبی پنهان کردند تا مشخص نشود متعلق به کجا است.
احمدی‌نژاد ادامه داد:‌ آنها در این آمار آمدند و آنرا سال به سال کردند و سال 83 را به جای 84 قرار دادند و به همین شکل سال‌ها را یکی پس از دیگری جایگزین هم کردند تا منحنی را مخدوش کنند و بعد از آن از خود مواردی را ارائه کردند و گفتند که حقیقت این است و آنرا در کنار یکدیگر قرار دادند تا بگویند که احمدی‌نژاد دروغگو است.
وی افزود: سئوال من این است که چرا به این کارها متوسل می‌شوید تا بگوئید احمدی‌نژاد دروغگو است و این چه حاصلی برای شما دارد؟ درحالی که یک دولت پاک بطور شبانه‌روز در خدمت مردم است و مردم نیز آنرا پذیرفته‌اند اما شما با جعل سند و با توسل به سازمان‌های صهیونیستی می‌خواهید این دولت را متهم به دروغگویی کنید، آیا این ادب و انصاف است؟
رئیس جمهور ادامه داد: آیا شما می‌خواهید آبروی کشور را در یک تریبون رسمی ببرید و از قول صهیونیست‌ها بگوئید که این دولت فاسد است و آن را به این دولت منتسب کنید و بعد از آن منحنی‌ها را جعل کنید و بالای آن را هم با برچسبی بپوشانید. اما پاسخ بدهید که این آمارها را از کجا آورده‌اید؟ اما من می‌دانم که این آمارها از ستادهای انتخاباتی شما خارج می‌شود.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه دوستان ما را فریب داده اند چرا که به مسائل آمار آشنا نیستند، بیان داشت: مشخص است که در این دولت در زمینه ضریب جینی فاصله کاهش یافته و ما با سهام عدالت افزایش بودجه نهادهای حمایتی، توسعه مسکن روستایی، افزایش حقوق بازنشستگان، افزایش حقوق کارمندان باعث شده است که فاصله‌ها کاهش یابد و اگر شما نیز چنین کاری انجام می‌دادید فاصله‌ها کاهش پیدا می‌کرد اما چنین کاری نکردید.
وی با اشاره به موضوع اقتصاد گفت: معتقدیم که رشد اقتصادی ما بالا رفته اما منکر این نیستیم که مشکلی وجود ندارد و معتقدیم که حرکت ما درست است و اگر شما حرف بانک مرکزی را قبول ندارید و حرف ما را قبول ندارید به صندوق بین‌المللی پول و اکونومیست مراجعه کنید و منحنی‌های آ‌نها را مشاهده کنید و این منحنی‌ها می‌گویند که در این دولت کار بهتر انجام شده و شاخص‌ها رو به بهبود و رو به جلو است.
این کاندیدای انتخابت ریاست جمهوری افزود: می‌گویند یک میلیارد دلار دراین دولت گم شده اما وقتی معاون دیوان محاسبات می‌گوید چنین چیزی نیست این را منتشر نمی‌‌ کنند.
رئیس جمهور اظهار داشت: ما قبول داریم مشکلات هست، گرانی هم هست، کی گفتیم نیست؟ به خاطر همین است که 24 ساعته کار می‌کنیم. می‌گوییم راه‌حل بدهید که این مشکلات را حل کنیم.
احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه هم‌اکنون دو رویکرد در انتخابات حضور دارد، اظهار داشت: رویکرد اول عدالت‌گستری را گداپروری می‌نامد و دفاع از عزت ملت در مجامع جهانی را ماجراجویی می‌نامد و رویکرد دیگر خود را خادم ملت می‌نامد و معتقد است که باید از عزت ملت دفاع کرده و عدالت را برپا کند.
این کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما در ساختن کشور، در مبارزه با فساد و دفاع از عزت ملت بسیار جدی بوده و به دنبال اصلاحات اساسی در اقتصاد هستیم و زیرساخت‌هایش را نیز آماده کرده‌ایم و چهار سال روی این زیرساخت‌ها کار کرده‌ایم و انشا‌ء‌الله درباره کاهش قیمت‌ها، اشتغال، مسکن، ازدواج، علم و ... برنامه‌های گسترده‌ای شروع شده و ادامه پیدا خواهد کرد.
احمدی‌نژاد افزود: این مطلب را هم خدمت مردم عزیز عرض کنم که ما اطلاع دقیق داریم که آنها باور کرده‌اند که صحنه را واگذار کرده‌اند و ملت به صحنه آمده است و بازی را باخته‌اند لذا به دنبال ایجاد تنش هستند؛ لذا من از ملت خواهش می‌کنم که آرامش را حفظ کنند.
وی تأکید کرد: هیچ کسی حق ندارد به نام من به کسی تعرض کند یا موجب تنش بشود لذا ارامش را حفظ کنید؛ انشاء‌الله این چند روز هم می‌گذرد و دوران درخشان دیگری در زندگی ملت ایران در افق بالاتری پیدا خواهد شد.
احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود، با بیان اینکه من باید از ملت عزیز ایران بخاطر همه همراهی‌ها، خوبی‌ها، بزرگواری‌ها و تحملشان تشکر کنم، اظهار داشت: در دوره انتخابات وقت من بسیار محدود بود، چند استان را رفتم و بعضی استان‌ها را نرفتم، عذرخواهی می‌کنم؛ ان‌شاء‌الله در اولین فرصت خدمت آنها خواهم رسید.
این کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: من از همه اقشار صمیمانه تشکر می‌کنم، قبلا هم تشکر کردم؛ لذا اینجا دیگر نمی‌خواهم دوباره تکرار کنم.
احمدی‌نژاد در پایان گفت: به قول خواجه شیراز، حافظ عزیز، گر بود عمر به میخانه رسم بار دگر / بجز از خدمت رندان نکنم کار دگر.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

مردم آزادند که به هر کسی رای دهند

۱. به هر حال حقانیت آمار های رئیس جمهور احمدی نژاد نشان داده شد. البته نرخ تورم بالاست مردم این را می دانند و خودشان تصمیم می گیرند ولی این همه نیرنگ در مورد دروغ گویی احمدی نژاد کذب از آب در آمد.

۲. توضیحات و آمار بانک مرکزی را ببینید

۳. قبلا این جا عواملی که موجب می شد به موسوی رای ندهم را نوشته بودم عوامل زیر را هم اضافه کنید:

  • دروغ می گوید.
  • پرخاش گر است.
  • در تحریف تاریخ قوی عمل می کند.
  • از حمایت مافیای قدرت و ثروت برخوردار است.
  • مواضعی دشمن شادکن دارد.
۰ ۰ ۶ دیدگاه

دو نکته

1. فرصت پاسخ گویی حق طبیعی و بدیهی احمدی نژاد بود.

2. از امروز تبلیغات له یا علیه هر کاندیدا ممنوع است. فراموش نکنیم آن هائی که پی درگیری و اغتشاش هستند یا خائنند یا بسیار غافل.

۰ ۰ ۲ دیدگاه

حسنک وزیر

جلاّدش استوار ببست، و رسن‌ها فرود آورد. وآواز دادند که:«سنگ دهید!» هیچ‌کس دست به سنگ نمی‌کرد، و همه زار زار می‌‌گریستند خاصّه نشابوریان. پس مشتی رند را سیم دادند که سنگ زنند.

تاریخ بیهقی، ابوالفضل محمدبن‌حسین بیهقی

نمی دانم چرا این روز ها حس می کنم که اگر حمایت مردم از احمدی نژاد نباشد، داستان او شبیه داستان حسنک وزیر می شود، برای قرابت احمدی نژاد با حسنک وزیر همین کافی است که مشتی رند را امروز برای سنگ زدن او سیم داده اند.

۰ ۰ ۷ دیدگاه


وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.