احمدی نژاد بیشترین آرای مردم رشت را به خود اختصاص داد

احمدی نژاد بیشترین آرای مردم رشت را به خود اختصاص داد

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت گفت: احمدی‌نژاد بیشترین آرای ماخوذه شهرستان رشت را به خود اختصاص داد.

سیدولی‌الله عظمتی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت با قدردانی از مردم این شهرستان به دلیل حضور با شکوه در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری افزود: این مشارکت بی‌نظیر و بی‌سابقه بوده است.
وی اظهار داشت: در این دوره از انتخابات 85 درصد مردم شهرستان رشت مشارکت کردند.
عظمتی با اشاره به آخرین آرای اخذ شده در این شهرستان گفت: کل آرای رشت 484 هزار و 75 رای بوده است.
فرماندار رشت ادامه داد: محمود احمدی‌نژاد 298 هزار و 146 رای، میرحسین موسوی 175 هزار و 41 رای، محسن رضایی 4 هزار و 759 رای و مهدی کروبی 3 هزار و 285 رای را از آن خود کردند.
وی برگزاری انتخابات را سالم و بدون تنش اعلام کرد و گفت: مردم فهیم شهرستان رشت در کمال آرامش آرای خود را به صندوق‌های در نظر گرفته شده انداختند و این انتخابات در کمال صحت و سلامت برگزار شد.
نکته:
مشارکت ۸۵ درصدی مردم رشت خیلی مفهوم دارد، نشان می دهد مردم این شهر زنده اند و عمیقاً به اصلاحات انقلابی علاقه مندند.
۰ ۰
۲ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲)

توسط:پیروز

۲۴ خرداد ۸۸ ، ۱۳:۲۲
شور دیگر میزند پرواز منتا خدا در میزنداواز من نوگل باغ محمدعاشق استفاطمه بنت الجنان همراز منفاطمه یعنی نگار هاشمی فاطمه یعنی گل طناز منباز کن مولا در وحدت سراااااااااااااااااااااااااااااجان زهرای بتول از در رآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ!اللهم عجل لولیک الفرج

توسط:ژوپیتر

۲۴ خرداد ۸۸ ، ۱۳:۲۲
تبریک می گم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.