حسنک وزیر

حسنک وزیر

جلاّدش استوار ببست، و رسن‌ها فرود آورد. وآواز دادند که:«سنگ دهید!» هیچ‌کس دست به سنگ نمی‌کرد، و همه زار زار می‌‌گریستند خاصّه نشابوریان. پس مشتی رند را سیم دادند که سنگ زنند.

تاریخ بیهقی، ابوالفضل محمدبن‌حسین بیهقی

نمی دانم چرا این روز ها حس می کنم که اگر حمایت مردم از احمدی نژاد نباشد، داستان او شبیه داستان حسنک وزیر می شود، برای قرابت احمدی نژاد با حسنک وزیر همین کافی است که مشتی رند را امروز برای سنگ زدن او سیم داده اند.

۰ ۰
۷ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۷)

توسط:حامیان میرحسین در شیراز

۱۶ خرداد ۸۸ ، ۲۰:۰۹
دکتر برو دکتر...البته با توجه به تیک های عصبی ایشون که دائمن در صورتشان رخ میدهد عرض میکنم....

خداوند متعال خیرت دهد قصه حق وتباهی تا قیامت پا بجاست،قلب ما شکر الهی مملو از نور خداست،انتخابات دهم ای شیعیان صفین ماست،شال سبز قاسطین قران روی نیزه هاست

توسط:مرتضی

۱۸ خرداد ۸۸ ، ۰۱:۱۴
ادامه بده که مثل همیشه باهاتم...

آیا لحظه ای فقط لحظه ای اندیشیدی که تمام تهمت هایی که مقتدایت روانه کرد به همه سوی بود غیر خود میر حسین؟ چرا؟ غیر از کسانی که الان تو ستادشن؟لحظه ای نیاندیشیدی امامت مخالفانش رو کسانی نامید که توانایی اداره یه نانوایی رو ندارند، و الان همه پشت مقتدای عزیز شمان (هیات موتلفه، انکار نمی کنی که حرف و حدیثی که پشت سر حبیب الله عسگراولادیست کم از هاشمی نیست چرا این عیب نیست ولی هاشمی که از موسوی حمایت کرده عیبه)نه عزیز من! تعصب راحت چشمارو کور می کنه، شما عوض نمیشی چون نمی خوای ببینی (کسی که تا دقیقا 3 ماه پیش مدیر نمونه زمان جنگ بود به محض اینکه جلوی مقتدای شما ایستاد بدترین شد، کسی که تا سال دوم دوره دکتر خوب بود و دامادش هنوز در کابینه است، به محضی که از مقتدای شما حمایت نکرد فاسد شد، حتی اگه رییس سازمان بازرسی رهبری باشه، مهم نیست یه توجیهی براش می جوریم)همیشه برام یه سوال وجود داشت، اونایی که خوارج شدن چرا اینقدر راحت همه چیز و توجیه می کردن، جوابش الان واضحه، تعصب چشماشون رو کور کرده بود و خود را حق دانستند و همه را منحرف.این هم ذهن تو رو تکان نداد که چرا در این 4 سال مقتدایتان مدارک را به قوه قضاییه ندادند تا اگر پی گیری نکردند به رهبر گزارش کنند؟ اصلا خصوصی به خود رهبر می دادند، یا لااقل به رهبر می گفتند که این اقایی که زمانی کاندیدای اصلح بوده اند فاسدند، ایشان را به مقام بازرسیتان منصوب ننمایید، شاید آقا نمی دانسته اند چون هر چه به قضیه نگاه می کنم نمی پذیرم که آقا مقام کسی که فاسد است ارتقا دهند و در مقام مهم بازرسی قرار دهند در حالیکه می دانند فاسد است و هیچ کاری نمی کنند به خاطر مصلحت؟!

ادامه)چرا این مطلب دقیقا 1 هفته به انتخابات رو می شود، ایشان که می دانستند چرا مثلا 3 سال پیش علنی نگفتند؟ زیاد فکر نکنید، توجیهش رو خود بهتر از شما میدانم، نمی شد و مصلحت نبود؟!اینجوری نگاه کن شاید فقط شاید رهبر به خاطرمصالح زمان به مقتدای شما علنی نتاختند؟ باز هم زحمت نکشی، توجیهش را می دانم، آقا اینجا مصلحت نمی کنند.همانطور که گفتم، تعصب راحت چشم ها را کور می کند ، راحت تر از آنچه تصور می شود. خوارج هم به همین راحتی کور شدند، استغفرالله اینان رو نمی خوام رو با علی ویارانش مقایسه کنم، ولی فقط برای مثال عرض کنم به همین راحتی کور شدند، همه حقایق رو ندیدند، همه را منحرف نامیدند، بر همه تاختند و به جهنم رفتند در حالیکه جای مهر بر پیشانی داشتند و پینه بر زانوان. این ایه شریفه از سوره نجم در مورد کسانی است که خود رو از همه پاک دامن تر میدونن، بخون بلکه چشماتو باز کنی:الذین یجتنبون کبائر الإثم و الفواحش ألّا اللّمم إنّ ربّک واسع المغفرة هو أعلم بکم إذ أنشأکم من الأرض و إذ أنتم أجنّة فی بطون أمّهاتکم فلا تزکّوا أنفسکم هو أعلم بمن اتّقی (نجم، 32). کسانی که از گناهان کبیره و ناشایستیها پرهیز می کنند، مگر صغیره؛ بیگمان پروردگارت گسترده آمرزش است، او آنگاه که شما را از زمین پدید آورد، و آنگاه که جنینهایی در شکمهای مادرانتان بودید، به شما آگاهتر است. پس خودتان را پاکدامن مشمرید، او به آنکه [از ناپسند] می پرهیزد، آگاهتر است.والسلام علی من التبع الهدی

اقای حسن پناه؟اینکه ایشان یک شب می گویند تورم 15 درصد است و شب بعد می گویند همان 25 در صدی که گفته می شود را من هم می گویم جز دروغ و فریب کاری چه می نامید؟؟

توسط:مصطفی

۲۱ خرداد ۸۸ ، ۲۳:۴۵
خوب عزیزمسکوت می کنمچون لیسانس گرفتن ازم وقت می گیره می دونی؟!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.