گوشه ی رینگ!

گوشه ی رینگ!

خبرنگار واحد مرکزی خبر، آقای حسینی بای امروز (شامگاه اولین روز ششمین همایش نخبگان جوان) در خبر ٢٠:٣٠ دکتر سهراب پور، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان را به خاطر مطالبات مالی چند تا مثلا نخبه برده بود گوشه ی رینگ که شاید از خودش نجف زاده بسازد! بازهم خواهیم گفت!
البته مطالبات مالی هم هست. اما همه چیز مطالبات مالی نیست! متأسفانه در کشور ما همه چیز دارد تبدیل به پول می شود.
نکات دیگری هم که در گزارش حسینی بای بود، یک سویه بود. از آن جمله باید به بحث سالی یک بار سراغ گرفتن بنیاد اشاره کرد که ظالمانه است زیرا بنیاد برنامه هایی از قبیل: بازدید های صنعتی، اردوهای جهادی، اردوی بازدید از مناطق عملیاتی، حج عمره و ... را تنها با 180 نفر کارمند در سراسر کشور پیگیری می کند و سرانجام می بخشد.
البته من، خودم، نه خیلی وضعم خوب است و نه از تسهیلات زیادی استفاده کرده ام. اما دیگر طرف نیاید بگوید وام مسکن بدهید بعد قسطش را هم شما بدهید.
هی! رضا امیرخانی! باز هم جملات طلایی کتاب نفحات نفت!
۰ ۰
۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

مهدی ادیب

۱۱ مهر ۹۱ ، ۲۱:۴۶
آی گفتی. بنده خدا پیرمرد رو تحت فشار گذاشته بود.
التماس دعا داریم برادر
بروبچ رو دیدی سلام برسون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.