ارز من غیرت است

ارز من غیرت است

هستم

بدون اینکه طلا داشته باشم

ارز من غیرت است

من پولادم

طلا را از حلقوم بی شرف ها در می آورم

گلوله می سازم

حنجره‌ی ترسو های گردنکش را هدف می گیرم

من پولادم

شکی نیست

هستم

اکنون معرکه‌ی اثبات است

نفت از اول سیاه بوده

مال ما نبوده که غصه ی فروشش را داشته باشیم

شاید نفت میراث زمین است

که باید بماند

برای قلیلی از صالحان

که میراث خور مجاهدان باشند

و بقیه خوراک زمین اند

مادری که فرزندان خود را می گیرد

و نفت را نگه می دارد

بگذار کمتر بخوریم

بگذار این 18 درصد برای خودمان بماند

و مردمان حج رونده ی ما

18 درصد نفت ما را صرف خرید نکنند

و آنگاه نگران این نباشیم

که شاه خیکی حجاز، فلکه ها را باز کند!

۰ ۰
۵ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۵)

احسنتبسی لذت بردم

توسط:مهدی ادیب

۰۸ بهمن ۹۰ ، ۱۳:۵۸
حق گفتی مصطفیحق نگهدارت باشهیا حقالتماس دعا

توسط:دانشجوی حرف دار

۰۸ بهمن ۹۰ ، ۱۴:۴۴
سلامبه سایت تابناک بروید و از ستون سمت چپ عبارت ویژه نامه ی مجلس دهم را ببینید.شاید بشود در کنار بقیه ی غلط های سایت ها این را هم به نمایش گذاشتدر صورت تمایل، من یک عکس از این موضوع در اختیار دارم.باتشکر

معمولا برای اعلان این که وبلاگت رو می بینم نظر نمی گذارم!شعر جالبی بود، خداوند اجرت دهادیا حق

توسط:محسن جعفری

۱۰ بهمن ۹۰ ، ۰۰:۳۳
با سلام با مطلب " روسپیگری سیاسی !" بروزم .اگر مایل به تبادل لینک هستید بنده را با نام " پایداری " لینک بفرمایید وبگویید شما را با چه نامی لینک کنم .منتظر حضور شما هستم . بدون نظر از این مطلب عبور نکنید .یا علی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.