مصاف

مصاف

بالأخره مصاف را دیدم. همه‌اش مانع پیش می‌آمد. چه کرده این حاج علی عبدالوهاب، رفیق جونجونی ما!

حقیقتاً لذت بردم از دقت این اثر، از تهی بودنش از مجیز گویی، از بررسی خاستگاه اتفاقات و جریان‌های سیاسی و ادب و نزاکتی که در بررسی جریانی که حداقل در مقاطعی با انقلاب اسلامی دشمنی کرده است. این دقت که البته در سخنانی که در همین اثر نقل می‌شود هم بعضاً دیده می‌شود در خیلی از کارهایی که در ایران امروز در هر حوزه و جبهه ای تولید می‌شوند و جنبه‌ی شعاری دارند، نیست و این خود مایه‌ی تمایز و برتری است.

باید خیلی از خودم متشکر باشم که از دوستان حلقه‌ی یک علی محسوب می‌شوم و از اینکه او مانند من در مهندسی نماند، خیلی خوشحال. منتظر آثار بعدی علی عبدالوهاب می‌مانم.



برای اطلاعات بیشتر و دیدن این مستند اینجا کلیک کنید



۰ ۰
۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.