آجیل

آجیل


عید 92 آجیل نخوریم چیزی نمی شود!

شاید اتفاق‌های خوبی هم بیفتد!

۰ ۰
۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۴)

لایک!
آجیل نمی خوریم!
از سایرین هم دعوت می کنیم با گزاره‌ی «لایک»ی ،‌ به کمپین بپیوندند!:)

کبوتر سپید

۰۵ اسفند ۹۱ ، ۰۱:۴۵
لایک !
البته بگویم ما نمی خریم اما اگر جایی برای عید دیدنی رفتیم و آجیل آوردند می خوریم ها :) این را گفتم که بعد حرفمان دو تا نشود! "به هر حال خدایی هست و شاهد و گواه"

به جهت اطلاع رسانی این موضوع در جمع خانوادگی و در حضور سیل کثیری از اقوام و خویشان بیان شد و همه تایید کردند و ابراز تمایل اما کلمه "جوگیر شدن" این جا خودش را نشان می دهد ...
 از تایید همین خودی ها می ترسم و عمل نکردن هایشان!
دید و باز دید عید هم می شود بالاخره! خدایا آنقدر بمانم تا ببینم روز وحدت این شکلی را !

محمد جواد خیری

۰۵ اسفند ۹۱ ، ۲۰:۰۳
تا نخودچی هست زندگی باید کرد.

لبیک!
انشالله امسال مردم با این حرکت اراده خودشون رو واقعا نشون بدن تا دلالهایی که احتکار کردن حساب کار خودشون رو بکنن.

پسفردا اگر مرغ یا برنج یا لبنیات یهو گرون شد میشه با اقدامهای مشابهی گرانفروشان رو ادب کرد.

التماس دعا دارم از همگی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.