نعمت خواب

نعمت خواب

به بی خوابان نعمت خواب و به غافلان نعمت بیداری ارزانی دار! آمین
۰ ۰
۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۴)

مهدی ادیب

۱۰ مهر ۹۱ ، ۰۲:۳۴
دل به دل راه داره!
آمین!
داشتم این برنامه پایش رو میدیدم بعدش دیگه خوابم نبرد
دعامون کن برادر

کبوتر سپید

۱۱ مهر ۹۱ ، ۰۰:۱۲
سلام
نمی دانم چرا با این مطلب شما نا خود آگاه یاد بیت زیر افتادم :

آدمی پیر چو شد حرص جوان می گردد / خواب دروقت سحرگاه گران میگردد

البته امید آنکه جز این رسته نباشیم
آمین

سیدسروش‌مهدی مویدی

۱۱ مهر ۹۱ ، ۰۷:۳۶
خدایا

من و امثال من را هم
که بین خواب و بیداری مانده‌ایم
دریاب!

مایی که نه آن‌قدر هشیاریم
که قادر به انجام کاری باشیم،

و نه آن‌قدر از اوضاع خود غافلیم
که در آسایش غفلت به سر بریم.

دریابمان!

پ.ن.

مانند دری که باز وا مانده، چرا
درمانده‌ی دست‌گیری؟ از در به در آ!

از در به در آ، ببین که ما دربه‌دران
آرام گرفته‌ایم در هر دو سرا

(10/7/1391)

مهدی ادیب

۱۱ مهر ۹۱ ، ۲۱:۴۴
شوخی با سروش:
این شعرت من رو یاد بیت معروفی میندازه که
از در درآمدی و من از خود به در شدم...

میدونی که این شعر، بیت مورد علاقه ی فامیل دوره
:دی

انشالله خدا به ذوقت برکت بده برادر
ما رو هم دعا کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.