انتقال بهینه سازان به بیان

انتقال بهینه سازان به بیان

وبلاگ بهینه سازان به بیان انتقال یافت. امید است بستر رشد این وبلاگ در بیان فراهم باشد. در بیان مزیت هایی از قبیل نبودن تبلبغات، عدم نیاز به ورود به قالب وبلاگ، قالب های زیبا و ساده و امکانات فراوان نوشتن و انتشار موجب دلگرمی و ارتقای کیفیت تولید محتوا هستند.

پ. ن. در ضمن باید از بیان برای دادن این وبلاگ تشکر کنم.


۰ ۰
۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

مهدی ادیب

۰۴ مهر ۹۱ ، ۰۹:۲۵
سلام
وقتی که پیشنهاد دادم قالب وبلاگ بهینه سازان رو عوض کنی بعدش دیدم با اینکه قیافه ی وبلاگ خوشگل شده اما درهم برهم و شلوغ هم شده. طوری که چشم رو خسته میکنه و با اولین نگاه آدم رو یاد سایت های تبلیغاتی میندازه.
 نمیدونم ولی فکر کنم از وقتی قالبش رو عوض کردی بازدید کننده هاش هم به جای زیاد شدن کم شدن.
خلاصه چون خودم گفته بودم قالبش رو عوض کنی روم نشد بگم دوباره عوضش کنی.
حالا بیان خوبیش اینه که قالبهاش ساده و بدون تبلیغ اند. من که موافقم برای عوض کردنش. فقط سوالی که هست اینه که با این تغییر رتبه بندی سایت بهینه سازان خراب نمیشه؟ اگر نمیشه به نظرم تغییر مثبتیه.
توکل به خدا

پاسخ:

۴ مهر ۹۱، ۱۷:۴۵
کاش چند تا مهدی ادیب داشتم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.