میزبانی داخلی وب سایت اداره ها و شرکت های دولتی

میزبانی داخلی وب سایت اداره ها و شرکت های دولتی

ما کلی وب سایت دولتی داریم که اگر همین ها در ایران میزبانی شوند شرایط کلی تفاوت می کند. هم اینترنت را می شود ارزان تر کرد و هم می شود با سرعت بالاتر عرضه کرد. همه ی اینها با این فرض است که موانعی که آقایان برای عدم کاهش قیمت اینترنت می گویند واقعی باشد که ان شاءالله چنین است.

خیلی هم صورت خوشی ندارد که خبرگزاری های انقلابی ما، وب سایت های دولتی ما، وب سایت های نیروگاه های ما و خیلی جاهای دیگر که میزبانی ایمیل هم حتی می دهند، سرورش مثلاً در کانادا باشد.

۰ ۰
۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

توسط:مهدی ادیب

۱۹ بهمن ۹۰ ، ۰۴:۱۲
من تخصصی درباره امنیت شبکه اینها ندارم ولی احتمالا وقتی میزبانی این سایتها داخلی باشد امنیت آنها را هم بهتر می شود تضمین کرد. فرض کن یک روزی ما با میزبانهای سایتهای دولتی مان یعنی کانادا مشکل پیدا کنیم.یا امریکا بخواهد از طریق همین میزبانی کانادا روی ما فشار بیاورد.همین دیروز سایت بسیج فرهنگیان هک شده بود و عکس ناجوری از یک بازیگر انگلیسی روی سایت قرار داده شده بود. حالا فرض کن اگر خود میزبان ما به صورت اتفاقی به هکرها اجازه ی دسترسی به بعضی از سایتهای دولتی ما بدهد و بعد هم بگوید من نبودم. خودتان امنیت شبکه تان را رعایت نکردید...در پناه حق باشی مصطفی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.