حماقت قرمز؛ حداقل مفهوم فصل را بفهمیم

حماقت قرمز؛ حداقل مفهوم فصل را بفهمیم

این همه زمان که گذشته و من هم خود خریدار میوه و مصرف کننده آن بوده ام و هم در فضای وب حضور داشته ام. هر سال آغاز فصل سرما، کلی خبر داریم که وای گوجه فرنگی هم دیگر گران شده است! وا مصیبتاً! چه کشوریه دیگه! چه دولتیه آخه! و هیچ نپرسیدیم اگر قیمت یک میوه در تمام مدت سال یک جور باشد! میزان عرضه و مصرفش هم یکسان باشد! همیشه هم تازه باشد! آن گاه آیا آن میوه یک میوه فصلی است؟

گوجه فرنگی یک میوه فصلی است که با آغاز فصل سرما میزان تولید آن رو به کاهش می گذارد چون احتمالاً فقط در جاهای گرم تر و داخل گلخانه ها می تواند رشد کند. لذا طبیعی است که گران شود.

اما ما هر سال تیتر می زنیم! گوجه فرنگی رکورد زد!

۰ ۰
۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

توسط:مهدی ادیب

۲۸ آبان ۹۰ ، ۰۶:۲۳
وقتی از ده تا روزنامه ی تهران شیش تاشون بالای صفحه شون سبزه!!! دیگه چه انتظاری میشه داشت!؟!!استدلال در حد اینه که موسوی داماد لرهاست پس باید بهش رای میدادن!هدف کوبیدن دولته. اگر میتونستن کل نظام رو با این استدلال ها میزدن ولی خب دستشون توی اون قسمت بسته است و مجله شون تعطیل میشه. ولی دستشون توی استدلال های آبدوغ خیاری برای تخریب دولت بازه. تا بعدا فضا که بازتر شد بتونن جاهای دیگه رو هم بکوبن.صبح ها توی راه دانشگاه یک دیقه تیتر ده تا روزنامه ی صبح رو یه نگاهی میکنم.تقریبا در نصف روزهای هفته شیش تا از ده تا سعی کردن دولت رو بکوبن. خب از آدمی که سه روز در هفته بخواد یه حرف رو تکرار کنه بعید نیست هر سال تیتر بزنه گوجه فرنگی رکورد زد!!!در پناه حق باشی مصطفی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.