اعمال طرح زوج و فرد در بزرگراه ها

اعمال طرح زوج و فرد در بزرگراه ها

در طرح زوج و فرد بودن بزرگراه‌ها چه مشکلی را حل می‌کند؟

تا دیروز مثلاً بزرگراه حکیم خیلی ترافیک بود که امروز با زوج و فرد شدن حل شود؟ خیلی احمقانه است که برای رفتن به بزرگراه بسیج نتوانیم از حکیم استفاده کنیم؟ مصرف سوخت واقعاً چه قدر بیشتر می‌شود؟ و آیا عدم استفاده از ظرفیت عادی یک بزرگراه هدر دادن امکانات موجود نیست؟ سوال کشنده‌ی اصلی این است که اصلاً چه کسی محاسبه کرده؟ مفروض بر این که حساب کردنش را بلد باشد! ما که بلد نیستیم! البته اگر یاد هم بگیریم، چه کسی اهمیت می‌دهد؟ فکر کنید فردا که بزرگراه صدر بسته شود، ترافیکش باید بین همت و حکیم توزیع شود که با این شرایط نمی‌شود.

زیاده جسارت است، همین هم جسارت بود البته.

در این شب‌های ماه خدا برای ما دعا کنید، در خلوت‌های خدایی‌تان.

۰ ۰
۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۴)

توسط:مهدی ادیب

۱۶ مرداد ۹۰ ، ۰۹:۰۰
سلام برادرحالا اونها یه سوتی دادن شما به بزرگی خودت ببخش!!شما هم ما رو دعا کن برادر

توسط:مویدی

۱۶ مرداد ۹۰ ، ۱۴:۰۷
سلامبرادر، چرا جوش میاری؟ تازه اونم (اون طور که از زمان ثبت پستت به نظر میاد) قبل سحر!حالا یه کاری کردن دیگه. ان شاء الله خدا هدایتشون کنه!شما خون خودت رو توی این ماه عزیز، کثیف نکن. البته که مشکلات رو باید گفت که شاید مسئولین کمی احساس مسئولیت کنن، ولی بیخودی حرص نخور برادر. سحری بخور که توی این روزهای گرم و طولانی کمتر اذیت شی.التماس دعا.ما هم اگر خدا خلوتش را نصیبمان کرد، ان شاء الله به یاد دوستان هستیم.

توسط:بنده ای از شهر باران های نقره ای

۱۹ مرداد ۹۰ ، ۲۲:۲۹
این که چیز تازه ای نیست !!!!!!!!!!!!

توزیع برادر نه توضیح!خیلی ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.