سود بالای خودرو سازان و حقایقی در خور توجه

سود بالای خودرو سازان و حقایقی در خور توجه

 توصیه می کنم خبر زیر را در خبرگزاری فارس بخوانید.

 

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004130810

۰ ۰
۲ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲)

توسط:مهدی ادیب

۱۷ تیر ۹۰ ، ۲۰:۵۸
خب توی کامنت پست بالایی گفتم که خودرو ساز ها ورشکست می شن؟حالا حرفم رو پس میگیرم!اگر خودرو سازی اینقدر بی عرضه است که بعد از ورود رقیب خارجی نتونه قیمت رو متعادل کنه حقش همونه که ورشکست بشه!البته بحث 38 درصد باعث میشه که .... ای بابا!وقتی کسی بخواد تعرفه ی گمرک رو کم کنه به ناگهان احتمالا سند چند تا خودروی ناقابل به نامش میشه و باعث میشه بیشتر به این تصمیمش فکر کنه!!!!

توسط:pirekharabat

۰۲ مرداد ۹۰ ، ۲۱:۲۲
خداوندا فارس را از ما مگیر.تو رو خدا به خاطر فارس به خاطر رجا نیوز انقلاب نکنید اینها بهترین سایتهای طنز حال حاظر ایرانند این دانشمند نیازی ندارد کامنتش را پاک کنیمحاضر درست است نه ح ا ظ ر نادرست است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.