از روز مادر تا بوستان ولایت

از روز مادر تا بوستان ولایت

امروز افکار مختلفی برای وبلاگی شدن به کلّه ام فشار می آوردند که خوب بالاخره نصفه و نیمه نوبت دهی کردم.

0. روز زن و روز مادر را به تمام مادران فداکار و زنان پاکدامن تبریک می گویم. از مادر خودم تا مامان حوّا، حس غریبی است قرن بیستمی بودن و اینهمه مادر داشتن. این جوری همه پیغمبرزاده هستیم. خدا برای همه نگه دارد مادرشان را، برای ما هم.

۱. درباره ی خدمت وظیفه عمومی: به نظرم یک افتخار است، کسی که از این خدمت فرار کند ـ قانونی یا غیر قانونی ـ قطعاً مستوجب تشویق نیست. نظامی گری دوست داشتنی است.

۲. به نظرم کلی از مناقشات جاری داخلی به خاطر این است که عدالت ما با عدالت حضرت امیر(ع) کلی توفیر دارد. اگر هر کس متهم می شد، دادگاهی هم می شد کشور ما امروز گاب دکفته بازار نبود!

مثال: در صورت مجرم بودن مشایی او را بازداشت، محاکمه و مجازات کنید اگر مجرم نیست خفه شوید. اگر مجرم هست و کاری نمی کنید، در واقع مدیر خط تولید سران فتنه هستید.

۳. درباره ی صدا و سیما: شرم آور است، خبر افتتاح پالایشگاه آبادان را می دهی، خبر انفجارش را نه! همان روز رئیس این رسانه مصاحبه می کند در مورد اخبار و بهبود بخشی کیفیّت پخش آن! به خدا اگر ماهواره آزاد بود، حتماً یکی می گذاشتم، شاید یک روز خودم بروم هوا و خبر نداشته باشم! چه طوری رویتان می شود تو صورت زن و بچه ی آن کارگری که کشته شد نگاه کنید؟

نماینده مجلس -    - آمده مصاحبه کرده که رئیس جمهور به خاطر این حادثه باید عذر خواهی کند. خوب آدم -    - خبرش که از رسانه ملّی در نیامد! و الآن مردم - ارواح خیک بعضی ها - بی خبر هستن!!!!

فکر کن طرف تو خونه اش نشسته داره بی بی سی فارسی می بینه یهو میگه پالایش گاه آبادان منفجر شد مثلاً فلان قسمتش، بعد با هزار نگرانی و آز و هوس می زنه اخبار ساعت 21 خودمون رو ببینه که کلاً بعد از تموم شدن اخبار می ره آنتن تلویزیون خودمون رو از پشت بوم میندازه تو حیاط!

4. نمی توانم بابت بوستان ولایت به حاج باقر قالیباف تبریک نگویم! خدا خیرت بده حاج باقر و ایضاً ارتش و ایضاً ولی فقیه.

5. ورزش کنید در هوای پاک اگر توانستید

خوب بخورید اما پاک اگر توانستید

رانت نخورید حتّی پاک اگر توانستید

اگر نتوانستید غصّه نخورید

دعا کنید تا اجابتتان کند

۰ ۰
۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۳)

با سلام وبلاگ زیبا و خیلی پر محتوایی دارید این نشانه صبر و ممارست شما در این کار است امیدوارم که در این راه موفق و پیروز باشد و مطمئن باشد که پاداش شما پیش خدا محفوظ است. اگر امکان داشته باشد از مطالب شما با ذکر منبع استفاده کنم و دیگر اینکه اگر برای تبادل لینک آماده باشد این وبلاگ من است.http://rahpooyanevelayat.blogfa.com/

توسط:مهدی ادیب

۱۱ خرداد ۹۰ ، ۱۵:۲۶
با اینکه بیشتر از بقیه بچه ها باهات در ارتباطم ولی خیلی دلم تنگ میشه برات.دعا کن برامون برادر.

توسط:دیانی

۱۳ خرداد ۹۰ ، ۲۳:۳۴
حاجی این اگر توانستید آخری از همه سخت تر بود. نمیشه!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.