صدقه را آنلاین بدهید

صدقه را آنلاین بدهید

نوع سنتی پرداخت صدقه به نهاد های خیریه دولتی و خصوصی - که اصلی‌ترین آن‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) است - بسیار کند و هزینه بر است. زیرا شما پول را اگر سکه باشد یک جور و اگر اسکناس باشد یک جور دیگر شکنجه می‌کنید. اسکناس را چند بار باید تا کنید که دخلش می‌آید و سکه هم کمبودش در جامعه مشکل آفرین است و چون عادت شده که هر روز صدقه بدهید خرد خرد صدقه می‌دهید که این خود به کم شدن پول خرد در جامعه دامن می‌زند. البته باید توجه کرد که صدقه هر روز جمع آوری نمی‌شود، لذا خرد خرد دادنش یا ندادنش شاید تفاوتی به حال محرومین نکند اما هنوز که سیستم خرد خرد سر جایش هست شما جور دیگر امتحان کنید. پرداخت آن‌لاین با کارت‌های بانکی عضو شتاب.

برای این کار گزینه‌های زیادی وجود دارد که چند تایش را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

سایت اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره)

موسسه محک (حمایت از کودکان سرطانی)

موسسات دیگری هم هستند برای جلوگیری از فیشینگ لینک مستقیم نمی گذارم. می توانید از سایت رسمی بیشتر بانک های دولتی و خصوصی لینک های امن را بیابید.

فراموش نکنید، حتی برای صدقه دادن، برنامه ریزی به نفع شماست.

یا حق

۰ ۰
۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

توسط:مهدی ادیب

۲۴ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۱:۵۶
سلام بر مصطفیخدا قوت برادر. توی قم اگر زیارت رفتی ما رو هم دعا کن که بدجور محتاجم.دعا کن عاقبت بخیر بشیماین لینک شعر علی رضا قزوه درباره ی دختر شاعر بحرینی است:http://www.jahannews.com/vdcb50b8wrhb08p.uiur.html

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.