دوستی محرمانه است

دوستی محرمانه است

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، جنبش حماس شب گذشته بیست و پنجم فروردین حکم اعدام با تیراندازی این دو مزدور فلسطینی را اجرا کرد.
در همین رابطه "سمیر زقوت " مدیر تحقیقات میدانی در مرکز حقوق بشر "المیزان " نیز با تأیید این خبر گفت که جسد این دو فلسطینی به بیمارستان "الشفاء " غزه منتقل شده است.
وی گفت که این دو فلسطینی به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی در زندان بودند و سال گذشته به اعدام محکوم شدند.
"فتحی حماد " وزیر کشور دولت منتخب فلسطین ماه گذشته اعلام کرد که بزودی حکم اعدام چند مزدور اسرائیلی اجرا خواهد شد.
این در حالی است که چند روز پیش وزارت کشور دولت منتخب فلسطین درباره نفوذ سازمانهای جاسوسی اسرائیل به شبکه‌های اجتماعی "فیس بوک " و "توییتر " و به دام انداختن شهروندان فلسطینی و جذب مزدور در غزه هشدار داد.
"ایهاب الغصین " سخنگوی رسمی وزارت کشور طی یک پیام مکتوب که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرنگار فارس در غزه قرار گرفته است، اعلام کرد: سازمانهای جاسوسی رژیم صهیونیستی از این شبکه‌ها برای دستیابی به اطلاعات درباره شهروندان فلسطینی و سپس پیشنهاد ارائه هزینه‌های گزاف برای جذب آنها برای اقدامات جاسوسی سوء استفاده می‌کنند.
وی در ادامه از اینکه بسیاری از ساکنان غزه تمام اطلاعات شخصی خود را در اختیار این پایگاههای اجتماعی قرار داد‌ه‌اند و بدین ترتیب صهیونیست‌ها حتی از این موضوع که آنها با چه کسانی دوست هستند آگاهی یافته‌اند ابراز نگرانی و تاسف کرد زیرا از این راه اطلاعاتی رایگان را در اختیار صهیونیستها قرار می‌دهند.
وی افزود:سرویس‌های امنیتی غزه با دنبال کردن عملکرد دستگاههای جاسوسی اسرائیل و بازجویی جاسوسان دستگیر شده از این جریان آگاه شده است.

 

پی نوشت: اینکه شما با چه کسی دوست هستید بسیار مهم و محرمانه است.

۰ ۰
۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.