آخر هفته ای در سیستان و بلوچستان

آخر هفته ای در سیستان و بلوچستان

۱. الان در استان بسیار خوب سیستان و بلوچستان مشغول نوشتن این مطالب هستیم. برای کاری آمده ایم و فردا بر می گردیم تقدیم می کنیم ویژگی هایی را که در آن یافتیم:

    الف. اینجا خوب و امن است.

    ب. آسمان صاف و بدون غباری دارد برای رصد مناسب است. افق بازی دارد.

    ج. دانشگاه عالی سیستان و بلوچستان هم اینجا است. اعتراف می کنیم دلمان می خواهد حداقل چند هفته ای من باب اکتشاف اینجا بمانیم. از کپک زدن در جنبش سبز خیلی هم بهتر است.

     د. ویژگی های خاصی در این استان هست که می تواند آن را به یک استان پیشرو تبدیل کند مثل خیلی استان های دیگر ولی افسوس که ...

۲. اعلام برائت می کنیم از آن هایی که قانون و شرع را زیر پا می گذارند، ادعا می کنیم که آن ها بهتر از ما می دانند که دارند شرع و قانون را و زیر پا می گذارند و در کشتی عظیم جمهوری اسلامی سوراخ می خواهند درست کنند؛ قدر مسلم در کشتی نجات و زیر نور چراغ هدایت برای همه جا هست، ما که باشیم که بنده ای از درگاه الوهیت برانیم؛ در نهایت همه ی این حرف ها به این معنا نیست که خدای ناکرده عدالت چشم پوشیدنی باشد.

3. حداقل در زاهدان ممنوعیت تحصیل اتباع افغانی وجود دارد که طبعاً در بعضی موارد رعایت نمی شود چون تحصیل از حقوق طبیعی انسان هاست امّا عده ای از این قانون درامد های نا مشروع دارند یعنی از افغانی ها حق و حساب می گیرند. (این مطالب را یک برادر افغانی برایم گفت)

۰ ۰
۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

سلام دوست خوبراستی قلم زیبایی دارید.استفاده کردم موفقیت ایران آرزوی ماست.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.