اسراییل در حال انفجار از داخل است

اسراییل در حال انفجار از داخل است

 اشاره به ادعاهای دروغین رژیم صهیونیستی:
نویسنده یهودی: اسراییل در حال انفجار از داخل است

خبرگزاری فارس: یک نویسنده و فعال یهودی با اشاره به ادعاهای دروغین رژیم صهیونیستی در رابطه با وجود آزادی و دموکراسی در این رژیم و با مقایسه مصادیق آن خصوصا ماجرای حمله به غزه و قتل یک هم‌جنس‌باز، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در حال متلاشی شدن از درون است.


به گزارش فارس، هفته جاری پایگاه خبری -تحلیلی "ولترنت " مقاله‌ای به قلم " گیلاد آتزمون " نویسنده و فعال یهودی منتقد صهیونیسم که در سرزمین‌های اشغالی متولد شده است، منتشر کرد. این پایگاه تحلیلی در توضیح این گزارش نوشت: سیاستمتداران این رژیم اسرائیل به وسیله درجه بیرحمی‌شان نسبت به فلسطینیان شناخته می‌شوند. 
هرچه قدر که اسراییلی‌ها دوست دارند تا خودشان را "شکیبا و آزاد " نشان دهند اما آنها از همسایگانشان متنفرند و بیشترین روش‌های کشنده و مرگ‌آسا را علیه آنها اجرا می‌کنند. بنابراین نباید از چنین مسایلی متعجب بشویم زیرا در رژیمی که فسفر سفید بر سر غیرنظامیان می‌ریزد و میلیون‌ها نفر را پشت سیم‌های خاردار گرسنه نگه می‌دارد، برخی افراد تمایلات مهلک و کشنده‌ای را گسترش می‌دهند. 
این رژیم بر اساس نفی و خنثی‌سازی بنا شده است. و از هرچیزی که نتواند یهودی باشد، متنفر است. این رژیم از اعراب متنفر است، از فلسطینیان متنفر است، از غیریهودیان متنفر است، از نقد و انتقادگری متنفر است، از اسلام متنفر است، از پاپ و مسیحیت هم متنفر است. 
روز گذشته (17 مرداد) نیز لیستی از سران برجسته اسراییلی برای ترفیع و بالابردن اندیشه جعلی آرامش و آزادگی یهودیان، سریعا اقدام کردند.در میان این افراد،‌ "تزیپی لیونی " رهبر حزب مخالف نیز که هشت ماه پیش غزه را بر سر ساکنانش خراب کرد، وجود داشت. وی در حمایت از هم‌جنس‌بازان گفت: " ما باید این قدرت و توانایی را به یک کودک بدهیم تا بتواند به والدینش بگوید: من هم‌جنس‌باز هستم. " 
این در حالی است که تنها هشت ماه قبل از این، همین لیونی نگران صدها کودکی نبود که در جنایات جنگی که وی با ذوق و شوق آنها را ادامه می‌داد، به طرز فجیعی کشته شدند. ظاهرا او خیلی نگران هزاران کودکی نبود که شدیدا زخمی شده و از زندگی‌شان جدا شدند. 
یکی دیگر از مجرمان جنگی برجسته اسراییلی و مردی که استفاده از سلاح‌‌های فوق مخرب را در منطقه باب کرد، کسی نیست جز رییس‌جمهور "شیمون پرز ". 
وی در رابطه با قتل یک هم‌جنس‌باز در تل‌آویو گفت: " قتل تکان‌دهنده شب گذشته در تل‌آویو، نوعی از قتل است که یک انسان روشن و با فرهنگ آنرا نمی‌پذیرد. " 
اما این مرد که به خودش به عنوان سفیر یهودیان روشن و بافرهنگ ، افتخار می‌کند، در واقع خودش به شخصه مسئول مرگ اکثر فلسطنیان و قصاب‌تر از هر سیاست‌مدار زنده دیگری است. 
"بنیامین نتانیاهو "، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز یکی از کم سعه صدرترین سرانی است که تاکنون در رابطه با سعه صدر و آزادگی سخن گفته‌اند: " ما یک کشور دموکراتیک و آزاده هستیم و باید به همه همانطور که هستند، احترام بگذاریم. " 
من تنها می‌توانم آرزو کنم که نخست‌وزیر اسراییل این شجاعت را پیدا کند که دفعه بعدی که فلسطینیان را از زمین و خانه‌شان بیرون می‌کند، به سخنان خودش گوش دهد. 
این واقعا مسئله دشواری است. اسراییل فقط بطور نمادین آزاده و دارای سعه صدر است. این رژیم فقط به مانیفست دروغین لیبرالیسم پیوسته است. این "تا حدی " دموکراسی است، "تا حدی " یک جامعه باز است، "تا حدی " یک جامعه روشنفکر است. هرچه این رژیم بیشتر خود را به خاطر لیبرال و آزاده بودن تحسین می‌کند، تجاوزات بیشتری مرتکب می‌شود و هرچه بیشتر وانمود به باز و آزاد بودن می‌کند، کشنده‌تر می‌شود. 
شاید این مسئله بتواند توضیح دهد که در چنین "جامعه آزادمنشی " چه می‌گذرد: 94 درصد جمعیت اسراییل از کشتار فجیع فلسطینیان در یورش اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، حمایت کردند. بسیاری از شهروندان اسراییلی به مرز غزه آمدند تا ببینند ارتش آنها چگونه چنین کشتاری را انجام می‌دهد. 
این دوگانگی منزجر کننده "ازادگی " دروغین و تجاوز پست و فرومایه رژیم صهیونیستی، نتیجه یک هوس و خیال مجعول و نادرست کلی یهودی است. توهمی که بر اساس تقلید از برخی ایدئولوژی‌های غربی بوجود آمده است که کاملا با ایدئولوژی‌های یهودی ( مذهبی و سکولار) بیگانه است. آزادگی، دموکراسی و لیبرالیسم با احکام سیاسی کاملا نژادپرستانه یهودی بیگانه هستند. 
اما برای آنهایی که هنوز قادر به دیدن این حقایق نیستند، باید گفت که تجاوز صهیونیستی در حال برگشت به سمت خودش است. اسراییل در حال انفجار از داخل است

۰ ۰
۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.