اس ام اس فارسی بنویسیم

اس ام اس فارسی بنویسیم

در خارج یک چیزی داریم به اسم دپارتمنت آو انجینیرینگ ـ که چون نوشتن فارسی با حروف انگلیسی را به شدت تقبیح می کنیم، به جهت خنک شدن دل انگلیسی را به فارسی می نویسیم ـ یعنی جایی که دانشجوهای مهندسی در رشته های مختلف دور هم جمع می شوند و تحصیل می کنند. مثلا در ابتدا کلی مشترکات دارند بعد در آخر بچه ها انتخاب می کنند که در چه می خواهند فارغ التحصیل شوند و بعد درس های همان رشته از مهندسی را می گیرند.

بعضی جاها آمده ایم و این کپی کاری را کرده ایم. یکی مثلا دانشکده ی فنی دانشگاه گیلان و بعد مشکل این است که اساسا در کپی کاری گند زده ایم یعنی بچه ها نه تنها نمی توانند رشته شان را عوض کنند بلکه حتی گرایششان را هم عوض کنند، کلاس همه ی درس ها جداست و حتی مثلا کلاس ریاضی 1 برای مکانیکی ها و عمرانی ها یکی نیست. به عبارت گویا تری می توانیم بگوییم حتی برای هم سیگار روشن نمی کنند! بعد می بینی این ها یک رئیس دانشکده دارند! یک دانشکده دارند و در بسیاری چیز های دیگر مشترکند!

====

 پ. ن. 1 سه شنبه دانشگاه گیلان بودیم و برای imdc تبلیغ می کردیم.

پ. ن. 2 نتایج بسیار دیگری هم گرفتیم که از حوصله ی نوشتار خارج است.

پ. ن. 3 کم می نویسیم تا همیشه بنویسیم!

۰ ۰
۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۳)

عزیزم کم می نویسی که کم می خونند دیگه

توسط:مهدی ادیب

۱۹ آبان ۸۷ ، ۲۰:۱۹
سلامچی شده یهو همه وبلاگ بنویس ها دپ فلسفی زده اند اخوی؟یه ماهه داریم وبلاگ ها رو گز میکنیم دریغ از یه وبلاگ به روز!!!!!

توسط:مهدی ادیب

۲۱ آبان ۸۷ ، ۲۰:۳۲
راستی یه متنی درباره بازاری جماعت قرار بود به زیور طبع بیارایی!چی شد په؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.