webmaster

webmaster



یه چیز بگم که در قالب ایمیل های رسمی نمیشه
ببین
پیش از این که این همه سایت درست کرده بودیم خفن
مگه به کجا رسیدیم
یه سایت کوچیک و جمع و جور
خاصه حالا که مسول آپ دیت نداریم
دوای درد ماست
یه موقعی بود
که خودم مسئول آپ دیت بودم
اما حالا فرق می کنه
گرفتاری زیاد دارم
همینم که گفتی کم کاری و فلان
کلی بهم فشار اومده
جون مووود وب و اینترنت یه چیزه
مووود کار و  درس یه جیز دیگه
بعد من روزی چند بار تغییر موود دادم
پدرم در اومده
کسی هم کمکم نکرده
حتی عمویی و احمدی هم
به اندازه ی یک سطر
تنها هم کار این پروژه شما بودی تا حالا
این سایت
فعلاً آپ لود بشه خوبه
تا بعداً کی پیدا بشه باز یه طرح اساسی بریزه
من می خواستم
تا دی مرخصی بگیرم
که شما این کار و دستورش رو دادی نه نگفتم
ولی فعلاً تا دی دیگه نیستم
می خوام مرخصی بگیرم
بعدش دوباره خدمتتون هستم
آن لاینی هنوز؟

۰ ۰
۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.