شب نحجم خیابانی

شب نحجم خیابانی

  در حرکتی نو و بی سابقه و همگام با دیگر شهرهای جهان برنامه ی رصد عمومی و تلسکوپی با عنوان شب نجوم خیابانی در تاریخ 24 فروردین 87 از ساعت 20 الی 23 شب در پارک دانشجوی شهر رشت واقع در کمربندی شهید بهشتی برگزار می شود.

 در این برنامه ی نجومی که با همکاری صمیمانه شهرداری رشت و سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری صورت می گیرد منجّمان و تلسکوپ داران انجمن علمی پژوهشی نجم شمال - موسسه ی ستاره شناسی روجا – انجمن نجوم اکلیل شمالی لاهیجان – گروه نجوم سمپاد رشت و کانون نجوم سها دانشگاه گیلان حضور دارند و به مشتاقان آسمان از دریچه تلسکوپ و دوربین های شان سوژه های سماوی مانند : عوارض سطحی ماه – حلقه و اقمار سیاره ی زحل - سیاره ی مریخ - خوشه های ستاره ای - ستارگان دوگانه و چند گانه بصری و حقیقی - صورتهای فلکی - ستاره ی قطبی و ... را نمایش داده و به پرسش های علاقه مندان پاسخ خواهند داد.

 از همه دوستداران و علاقه مندان آسمان لایتناهی دعوت می شود در این رصد و همایش تلسکوپی شرکت فرمایند.

پ. ن. بدیهی است خودم به خاطر حضور در تهران به خاطر درس و مشق در این برنامه نباشم.

۰ ۰
۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

توسط:مهدی ادیب

۲۴ فروردين ۸۷ ، ۱۹:۵۴
طراحی ماشین هم به خوبی و خوشی تموم شد مصطفی جون.خیلی عالی بود آخرش.همه تیمها به هم عکس می گرفتن، ایمیل هم رو می گرفتن، شماره موبایل و... خیلی عالی بود آخرش اصلا دلم نمی اومد از پیش تیمها برم.تیکا هم معذرت خواهی کرد از تیم اجرایی.توسن اول شد.توی تست برد توسن 44 کیلومتر رفت!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.