۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

عرف یک میلیاردی قرارداد بازیکنان فوتبال!

خبر را خوب خواندم. شما هم اگر دوست داشتید بخوانید:

«نژادفلاح گفت: کسی بدش نمی‌آید بهترین‌ها را در پرسپولیس داشته باشد، توقع دارم آنهایی که دوست دارند به پرسپولیس اضافه شوند با رقم‌های پرسپولیسی با ما صحبت کنند. نمی‌دانم قطری‌ها چقدر به حسینی پول دادند اما اگر حتی بخواهد با 2 میلیارد به پرسپولیس بیاید اما به بقیه بازیکنان 200-300 میلیون بدهیم تضادی به وجود می‌آید که خیلی خوب نیست.

وی تأکید کرد:‌ در هر صورت پولی که بازیکن می‌گیرد باید عرف فوتبال ایران و پرسپولیس باشد الآن عرف تقریباً یک میلیارد تومان است و اگر خلعتبری، حسینی و رحمتی بخواهند با این رقم‌ها بیایند چرا نخواهم این بازیکنان را در تیمم داشته باشم.»

حالا سؤال من این است که چرا این بازیکنان عرف قراردادشان برای یک سال 1 میلیارد تومان باشد و از بیت المال داده شود بعد صندوق نوآوری و شکوفایی برای وام‌های خیلی کمتر (حدود 100 میلیون) (وام! نه کمک مالی بلاعوض) از شرکت‌های دانش بنیان وثیقه‌ی ملکی بخواهد!!!؟؟

لینک خبر:

http://farsnews.com/newstext.php?nn=13940319001267

۱ ۰ ۳ دیدگاه

پاک بمان

ایران

ای سرزمین آریایی‌ها1

ای سرزمین شرفا و نجبا2

برنتاب که دشمن

با آن دست‌های کثیف

و چشم‌های ناپاک

تو را وارسی کند

ای مام میهن

فرزندان با غیرت تو

معلوم نیست کجایند

که پدر آنها با یک عده سنگین گوش سفید چشم

در گیر مناقشه است

و با همه‌ی بزرگواری‌اش

مجبور است

دم به دم خشم خود را فرو بخورد

پدر تنهاست

تو خودت نگذار

دامنت را محکم بگیر


1) آریایی یعنی نجیب و شریف

2) ایران یعنی سرزمین آریایی‌ها

۰ ۰ ۲ دیدگاه


وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.