۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۱ ثبت شده است

فریدون پور رضا

اولین بار پور رضای خدا بیامرز را پیش دلق پوش دیدم! دلق پوش آن وقت مدیر مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) بود. من با چند نفر دیگر که اول دبیرستان بودیم می رفتیم پیش دلق پوش تا برای نمایشگاه نجوم مان امکانات بگیریم. مرد با حالی بود. بعد تر فهمیدم یعنی پدرم تعریف کرد که با پدر بزرگ خدا بیامرزم دوستی مختصری داشت. بعد تر فهمیدم که دنیایی بود برای خودش. حالا می فهمم که چه کم فهمیده بودم. خدایش بیامرزاد و در جوار رحمت حق بیاراماد.

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ﴿1﴾

 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿2﴾

 الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ ﴿3﴾

 مَالِکِ یَوْمِ الدِّینِ ﴿4﴾

 إِیَّاکَ نَعْبُدُ وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ ﴿5﴾

 اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ ﴿6﴾

 صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ ﴿7﴾

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿1﴾

 اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿2﴾

 لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ ﴿3﴾

وَلَمْ یَکُن لَّهُ کُفُوًا أَحَدٌ ﴿4﴾

 پی نوشت: سید سروش از من خواست تا چند کار این مرحوم را در اینجا قرار دهم. برخی از کارهای استاد پور رضا را می توانید در صفحه‌ی موسیقی صدا و سیمای گیلان بشنوید.

۰ ۰ ۴ دیدگاه

تولید ملّی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب‌القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

اللّهمّ کن لولیّک الحجّة بن الحسن صلواتک علیه و على ءابائه فى هذه السّاعة و فى کلّ ساعة ولیّا و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتّى تسکنه ارضک طوعا و تمتّعه فیها طویلا

عید نوروز را به شما مخاطب محترم، به شما هم‌وطن عزیز به شما مسلم مؤمن تبریک عرض می‌کنم و آرزومندم که در این سال جدید به قول شبکه استانی «باران» خوشبختی بایه به دنبال یعنی خوشبختی به دنبالتان بیاید!

از حضرت سید علی (مدظله‌العالی) و خادم جمهور به خاطر پیام‌های نوروزیشان تشکر می‌کنم. ان شاء الله ما هم در دستور کار سال 91 یعنی تولید ملى، حمایت از کار و سرمایه‌ى ایرانى بیش از پیش بکوشیم و توفیق خدمت داشته باشیم.

حقیقتاً پیام نوروزی آقا و رئیس جمهور برای جمهور روحیه بخش و یاد آور ارزش‌های انقلابی است. قصد ندارم در اینجا در مورد فحوای پیام‌ها تفسیری ارائه کنم چرا که به حمدالله واضح است و ما هم دل نداریم که با توضیح واضحات و  در نهایت عمل نکردن دلِ ولی را چرکین کنیم.

در نهایت از شما می‌خواهم که ما را دعا کنید، برای شفای بیماران ـ که از نزدیکان ما هم هستند ـ برای کور شدن دشمنان این ملت و برای فرج آقا امام زمان (عج) دعا بفرمایید.

دوست دارم در پایان مستقیم از پایگاه اطلاع رسانی رهبری و رئیس جمهور پیام‌های نوروزی‌شان را بخوانید.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی

متن پیام خادم جمهور

ذکر حواشی: صبح عید، آب قطع بود، شاید به خاطر یخ‌زدگی لوله‌ها. تلویزیون دیجیتال هم فقط شبکه استانی را می‌گرفت بقیه فقط صدا داشتند. تلفن ما هم قطع بود. خلاصه خیلی جالب بود!

 

۰ ۰ ۴ دیدگاه


وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.