۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۰ ثبت شده است

جزئیات نحوه نفوذ دستگاه امنیتی ایران در اپوزیسیون خارج‌نشین و انهدام دولت در تبعید

 
یک مقام اطلاعاتی تشریح کرد:
خبرگزاری فارس: یک مقام مسئول در وزارت اطلاعات جزئیاتی از نفوذ دستگاه امنیتی کشورمان در کانون اپوزیسیون خارج کشور و فرایند شکست پروژه آمریکایی - صهیونیستی «دولت در تبعید» را تشریح کرد.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، این مقام مسئول در حوزه امنیت داخلی وزارت اطلاعات اظهار داشت:‌ پس از آنکه دشمنان در جریان فتنه 88 که با توجه به بدیع بودن متغیرهایش متفاوت‌ترین فتنه در طول عمر جمهوری اسلامی بود موفق به پیشبرد پروژه براندازی نرم جین ‌شارپ نشد اقدامات سخت‌افزارانه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد:‌ طراحان ناکام پروژه جنگ نرم از جمله جوزف نای به این فکر افتادند که با توجه به جایگاه اقوام و مذهب در ایران متوسل به اقدامات سخت و عملیات‌های خرابکارانه در کشورمان شود.

این مقام مسئول در وزارت اطلاعات گفت: بنیاد آمریکایی دفاع از دموکراسی (PDD) در یکی از جلسات خود که 3 ساعت طول کشید تشکیل«دولت در تبعید» را تصویب کرد که مأموریت اجرای این پروژه به دنیس راس معاون امور خاورمیانه اوباما سپرده شد.

وی افزود: تحقق دولت درتبعید نیازمند چهره‌ای برخوردار از سوابق اجتماعی و مذهبی بود و برهمین اساس سرویس اطلاعاتی آمریکا شناسایی و جذب عناصر مناسب برای رهبری دولت مذکور را در دستور کار قرار داد.

به گفته این مقام امنیتی در آن ایام محمدرضا مدحی که دارای وجه سابقه طولانی خدمت در نهادهای انقلابی بود و در بانکوک به تجارت جواهرات و سنگ‌های قیمتی اشتغال داشت، مورد توجه سفارت آمریکا در تایلند قرار گرفت.

«این فرد خیلی زود از طریق سرویس اطلاعاتی آمریکا برای پیوستن به جریان ضد انقلاب خارج از کشور جذب شد و در سفری به عربستان با مقامات آمریکایی از جمله هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه این کشور دیدار کرد.»

مقام مسئول در حوزه امنیت داخلی وزارت اطلاعات گفت: مدحی با پذیرش همکاری با آمریکا و اپوزیسیون خارج نشین و طرح ادعای سازماندهی هزاران نفر از نیروهای داخلی جنبشی را تحت عنوان «جمع یاران» تشکیل داد.

وی افزود: او پس از سفر به واشنگتن با هواپیمای اختصاصی و استقرار در ویلایی در حومه این شهر با جو بایدن دیدار کرد که در این ملاقات، معاون رئیس جمهور آمریکا حمایت کامل کشورش از نامبرده را اعلام کرد.

این مقام امنیتی ادامه داد: در پی موافقت مدحی با همکاری در پروژه دولت در تبعید دنیس راس که مأموریت تشکیل این دولت را داشت پروژه خود را با توجه به ویژگی‌های شخصیتی و سوابق همکار جدیدش تکمیل شده دید.

به گفته او، مدحی پس از مدتی به فرانسه رفت و در آنجا با امیرحسین جهانشاهی سرمایه‌دار ایرانی دارای تابعیت فرانسوی - اسرائیلی که پدرش از چهره‌های نزدیک به رژیم پهلوی به ویژه اشرف بود و خود او نیز مسئولیت سازمانی موسوم به (موج سبز) را برعهده داشت و 9 سال برای اقدامات براندازانه در سرزمین‌های اشغالی دوره دیده بود و همچنین مهرداد خوانساری از عناصر سلطنت‌طلب وابسته به دفتر به اصطلاح مطالعاتی سازمان جاسوسی MI6 انگلیس که پدر وی نیز از دیپلمات‌های رژیم شاه بود، ملاقات کرد.

«در این دیدار خصوصی که در هتل آتلانتیک پاریس (محل کار جهانشاهی) انجام شد و در همان مکان نیز آغاز همکاری این 3 نفر در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام شد پروژه تشکیل شورای رهبری دولت در تبعید رسماً کلید خورد.»

مقام مسئول در وزارت اطلاعات با یادآوری برگزاری کنفرانسی در جزیره گوادالوپ در ژانویه 1979 (دیماه 1357) با حضور رؤسای 4 قدرت مهم بلوک غرب برای بازگرداندن شاه مخلوع به کشور، گفت که این‌ بار اپوزیسیون در نیمه دوم سال گذشته کنفرانسی تحت عنوان گوادالوپ 2 برای همفکری در زمینه براندازی جمهوری اسلامی برگزار کرد.

وی افزود: در این نشست که سران تمام جریانات و گروههای ضدانقلاب از منافقین تا سلطنت‌طلبان و از تجزیه‌طلبان تا جریان فتنه و حتی فرق منحرف اخلاقی و اجتماعی حضور داشتند دولت در تعبید رسماً اعلام موجودیت کرد.

به گفته این مقام امنیتی، عبدالله مهتدی رهبر گروهک منحله کومله، حسن شرفی رهبر گروهک منحله دموکرات، علیرضا نوری‌زاده سلطنت‌طلب عضو MI6، رضا حسین‌بُر از رهبران یکی از گروههای تجزیه‌طلب، محسن مخملباف رابط اپوزیسیون خارج کشور با سران فتنه، جهانشاهی از عناصر سازمان موساد و همچنین مسئول میز ایران در سازمان جاسوسی فرانسه به نمایندگی از نیکلا سارکوزی رئیس جمهور این کشور حضور داشتند.

«در این جلسه راههای براندازی جمهوری اسلامی از جمله تداوم حیات جریان فتنه از طریق اقدامات آشوبگرانه و اغتشاش و حتی ترور چهره‌های منتسب به جریان مذکور در داخل کشور و همچنین نفوذ در ساختارهای قدرت جمهوری اسلامی از طریق جذب نیرو از مراکز مهم مورد بررسی قرار گرفت و 7 میلیارد دلار آمریکا نیز برای آغاز این تحرکات اختصاص یافت.»

مقام مسئول در حوزه امنیت داخلی وزارت اطلاعات گفت: پس از انتخاب مدحی به رهبری دولت در تبعید و جهانشاهی به جانشینی وی و ایجاد شورای 30 نفره برای فعالیت‌های اجرایی در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی و رسانه‌ای در حقیقت پروژه مذکور وارد فاز جدیدی شد.

وی افزود: یکی از اقدامات صورت گرفته در این مرحله جذب دیپلمات‌های ایرانی در خارج کشور بود که برای آن کمپینی هم تشکیل شد اما با افشای هویت احمد ملکی دیپلمات ایرانی در ایتالیا که خواهرزاده مهدی کروبی بود این پروژه با شکست مواجه شد.

به گفته این مقام امنیتی هنگامی که قرار شد شورای رهبری دولت در تبعید برای مدیرت و هدایت عملیات‌های خرابکارانه در ایران و براندازی جمهوری اسلامی از طریق کودتاه ظرف یک سال در پادگان سیکلن تلاآویو مستقر شوند، عملیات نجات مدحی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شد و او به کشور بازگشت.

وی در پایان تأکید کرد که امروز بحمدالله با در پیش‌ گرفتن رویکرد تهاجمی وزارت اطلاعات و تعریف امنیت نظام اسلامی در خارج از مرزها و اقدامات مؤثر و هوشمندانه در این عرصه جمهوری اسلامی در بالاترین سطح ثبات و امنیت قرار دارد.

شب گذشته مستند «الماسی برای فریب» از شبکه اول سیما پخش شد که روایتی از نفوذ دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی در کانون اپوزیسیون خارج‌نشین و اشراف بر تحرکات ضد انقلاب و نمایشی از اقتدار سربازارن گمنام امام زمان (عج) در به سخره گرفتن سرویس‌های جاسوسی غرب بود.

دشمنان نظام اسلامی در طی 32 سال گذشته همواره با استمداد از اپوزیسیون و به کار گرفتن اقدامات نرم و سخت‌افزارانه تلاش کردند توطئه‌های خود را برای براندازی جمهوری اسلامی پیش برند اما پاتک وزارت اطلاعات به توطئه بزرگ دولت در تبعید که همه سرویس‌های جاسوسی دشمن و ضدانقلاب در لوای آن بودند با اقدامی استراتژیک به تأخیر افتاد و فرسایشی شدن آن موجب کاهش نتایج این طرح آمریکایی - صهیونیستی شد و سپس با نجات الماسی که برای فریب اندیشیده شده بود، نقشه‌ای که آنها الماس خود می‌خواندند با الماسی دیگر منهدم شد.

۰ ۰ ۴ دیدگاه

کلّی نگری در ورزش و تجلّی آن در برنامه نود

من یک جورهایی عاشق کلی نگری مسئولین و رسانه ها هستم. همین برنامه نود که امروز پخش شد. دو ساعت داد و بیداد که آقا خوب است یا بد است که تیمی را از تهران به شهرستان منتقل کنیم یا نه؟! و کلاً حتی یک کلمه هم در مورد خصوصی سازی صحبت نمی کنیم! یعنی بازهم دولت محل تیمداری اش را عوض می کند!

و نمی گوییم که وقتی یک تیمی سقوط می کند، لابد یک تیمی هم بالا می آید!

این یعنی آخر کلّی نگری!!

۰ ۰ ۲ دیدگاه

پیرمرد دانا

امروز در اتوبوس پیرمرد دانایی را دیدم

از ونک تا چهار راه ولی عصر

که با آن همه سنش هنوز کنجکاوی را در خود نکشته بود

می‌پرسید

این اتوبوس‌ها بعضیی هاشون خصوصی هستند که هیچ، اما آنهایی که دولتی هستد وقتی مثلاً کارت بلیط همراهت نباشد، راننده برای چی پول می گیرد؟

به خدا قسم خیلی بار این سوال را از خودم پرسیده بودم

زندگی روزمره آدم را خنگول می کند

با این همه زندگی در تهران

هنوز افسرده نشده بود

خاطرات خیلی با حالی داشت

از این که خیابان ولی عصر در گذشته چه بوده

و خاطره جالب از زلالی آب جوب

می‌گفت کارگر های ساختمانی که در سال‌های دور اینجا کار می‌کردند، آبگوشت می زندند برای ناهار. آب که می‌خواستند بخورند کاسه‌ی آب را از آب زلال جوی خیابان ولی عصر پر می‌کردند. قسم می‌خورد به خاک پدرش.

 

۰ ۰ ۲ دیدگاه

از روز مادر تا بوستان ولایت

امروز افکار مختلفی برای وبلاگی شدن به کلّه ام فشار می آوردند که خوب بالاخره نصفه و نیمه نوبت دهی کردم.

0. روز زن و روز مادر را به تمام مادران فداکار و زنان پاکدامن تبریک می گویم. از مادر خودم تا مامان حوّا، حس غریبی است قرن بیستمی بودن و اینهمه مادر داشتن. این جوری همه پیغمبرزاده هستیم. خدا برای همه نگه دارد مادرشان را، برای ما هم.

۱. درباره ی خدمت وظیفه عمومی: به نظرم یک افتخار است، کسی که از این خدمت فرار کند ـ قانونی یا غیر قانونی ـ قطعاً مستوجب تشویق نیست. نظامی گری دوست داشتنی است.

۲. به نظرم کلی از مناقشات جاری داخلی به خاطر این است که عدالت ما با عدالت حضرت امیر(ع) کلی توفیر دارد. اگر هر کس متهم می شد، دادگاهی هم می شد کشور ما امروز گاب دکفته بازار نبود!

مثال: در صورت مجرم بودن مشایی او را بازداشت، محاکمه و مجازات کنید اگر مجرم نیست خفه شوید. اگر مجرم هست و کاری نمی کنید، در واقع مدیر خط تولید سران فتنه هستید.

۳. درباره ی صدا و سیما: شرم آور است، خبر افتتاح پالایشگاه آبادان را می دهی، خبر انفجارش را نه! همان روز رئیس این رسانه مصاحبه می کند در مورد اخبار و بهبود بخشی کیفیّت پخش آن! به خدا اگر ماهواره آزاد بود، حتماً یکی می گذاشتم، شاید یک روز خودم بروم هوا و خبر نداشته باشم! چه طوری رویتان می شود تو صورت زن و بچه ی آن کارگری که کشته شد نگاه کنید؟

نماینده مجلس -    - آمده مصاحبه کرده که رئیس جمهور به خاطر این حادثه باید عذر خواهی کند. خوب آدم -    - خبرش که از رسانه ملّی در نیامد! و الآن مردم - ارواح خیک بعضی ها - بی خبر هستن!!!!

فکر کن طرف تو خونه اش نشسته داره بی بی سی فارسی می بینه یهو میگه پالایش گاه آبادان منفجر شد مثلاً فلان قسمتش، بعد با هزار نگرانی و آز و هوس می زنه اخبار ساعت 21 خودمون رو ببینه که کلاً بعد از تموم شدن اخبار می ره آنتن تلویزیون خودمون رو از پشت بوم میندازه تو حیاط!

4. نمی توانم بابت بوستان ولایت به حاج باقر قالیباف تبریک نگویم! خدا خیرت بده حاج باقر و ایضاً ارتش و ایضاً ولی فقیه.

5. ورزش کنید در هوای پاک اگر توانستید

خوب بخورید اما پاک اگر توانستید

رانت نخورید حتّی پاک اگر توانستید

اگر نتوانستید غصّه نخورید

دعا کنید تا اجابتتان کند

۰ ۰ ۳ دیدگاه

سیاهی لشکر، اکسرژی و بهادری نژاد

یادم هست، که دکتر بهادری نژاد، استاد ارجمندم در درس ترمودینامیک یک می گفت که شعری هست از حکیم ابوالقاسم فردوسی که می گوید:

سیاهی لشکر نیاید به کار / یکی مرد جنگی به از صد هزار

یا

سیاهی لشکر نیاید به کار / یکی مرد جنگی به از صد سوار

و بعد در مورد اکسرژی و آنتروپی صحبت می کرد و دما، با آن مثال معروف مکعب ۱۰۰۰ درجه ای و دریای ۲۰ درجه ای که مکعب قابلیت کاردهی اش از دریا بیشتر است.

چند روز پیش که روز بزرگداشت حکیم عالی قدر ابوالقاسم فردوسی بود، رادیو پیام یا شاید رادیو آوا آهنگی مقامی داشت که در آن این شعر را به صورت:

سیاهی لشکر نیاید به کار / دوصد مرد جنگی به از صد هزار

را شنیدم و البته به دلم هم نشست.

نثار گذشته هایم لبخند

نثار خودم دعا

نثار رفتگانم صلوات و فاتحه

نثار دکتر بهادری و فردوسی توسی

رحمت و غفران الهی

پ. ن. دکتر بهادری الحمدلله در قید حیات هستند.

۰ ۰ ۲ دیدگاه


وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.