۲ مطلب در آذر ۱۳۸۷ ثبت شده است

رابطه‌ی سیاسی با آمریکا

در بحث هایی که حسین سلیمانی پیرامون رابطه با آمریکا در وبلاگش کرده است، انگار این هایی در این زیر آورده ام را از خفایای ذهن من اقتباس کرده. جانا سخن از زبان ما می گویی ...

نقل قول از وبلاگ کهف

چرا مردم آمریکا مشکلی ندارند؟ من مانند مسئولان کشور محظوریت دیپلماتیک ندارم که بخواهم از ملت آمریکا تعریف کنم. اتفاقا تمام مشکل، مردم آمریکا هستند. دولت آمریکا به پشتوانه ی مردمش و برای منافع آنهاست که  به کشور های دیگر حمله می کند و از چند صد میلیون مردم "خوب" (به قول مسئولان) آمریکا فقط چند هزار نفر علیه جنگ افروزی آمریکا تظاهرات می کنند و آنها هم خانواده های سربازان آمریکایی هستند که نگران فرزندان خود هستند نه مردم مظلوم عراق و افغانستان و ... . این مردم "خوب"، خوب میدانند که روی زمینی زندگی می کنند که خون میلیون ها سرخ پوست روی آن ریخته شده و خوب می دانند که از خون مردم جهان ارتزاق می کنند.آنها خوب می دانند که چرخ صنعت کشورشان را خون ملت های جهان می چرخاند. مردم آمریکا خوب می دانند که زنان و مردان عراقی و افغانی به بهانه ی تامین امنیت آنها قتل عام می شوند. با این تفاسیر آیا درست است که به بهانه ی این ملت "فهیم"(!) ننگ رابطه با "شیطان بزرگ" را بپذیریم؟

 

۰ ۰ ۱ دیدگاه

لایه ی مرزی

"رخت ها را بکنیم

آب در یک قدمی است"

دو دره بازی نکنیم

کنکور نزدیک است

گرچه می گویند روی ساحل نزدیک اپلای می کنند اپلای کنندگان در میان اپلای کنندگان

ما شاید

دیر جنبیدیم

ضریب جنبدگی مان کم بود

پوست مان کلفت شد

لایه ی مرزی که زیادی شود

انتقال حرارت کند می شود

داغ می شویم

می سوزیم

جنبشی لازم است

پوستمان کلفت تر باید

منقلب باید شد

جریان درهم باید

عقل را جدی بگیریم

در پایان پاییزیم

امتحان نزدیک است

آذر ۸۷

۰ ۰ ۲ دیدگاه


وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.