در مذمت شرکت هواپیمایی زاگرس و سناریوی تکراری اش برای سود بیشتر و اهانت به شعور مسافر!
من وقتی می خواستم از تهران به نجف مسافرت کنم و هنگام برگشت از نجف به تهران شاهد یک حرکت بسیار زننده از یک شرکت هواپیمایی ایرانی بودم. سعی میکنم در پایین آن را شرح بدهم.
بلیتها علی الاصول به صورت چارتر و با قیمتهای عجیب غریب (5 تا 6 برابر) فروخته میشد اما این تمام مشکل نبود بلکه یک نوع تأخیر از پیش برنامه ریزی شده وجود داشت! البته این حدسی که ما می زنیم و نسبتی که به این خط هواپیمایی می دهیم مستند و مستدل است و اگر این طور نیست و حاضرند دلجویی کنند از من و بقیه ی مسافرهای بیچاره که حقیقتاً اسیر تدابیرشان بودیم بفرمایند! ما استقبال می کنیم!
ماجرای تأخیر این بود که من بلیت را به صورت چارتر و در ساعت بین 12 تا 14 برای پرواز ساعت 19 خریدم. پروازی که ابتدا تا ساعت 21 به تاخیر افتاد بعد 22:30 بعد 23:30 و در حقیقت پرواز ساعت 1:30 بامداد اتفاق افتاد! در میان مسافران هر کس بلیت را با یک قیمت و برای یک ساعت خریده بود!!! یعنی از ساعت 16:30 تا ساعت 22:30 همگی بلیت OK داشتند!! این موضوع را جالب میکند زیرا چگونه ممکن است که افرادی ساعت 13:30 به فرودگاه مراجعه کردند تا ساعت 19:30 check in نشوند و همچنان بلیت تا ساعت 22:30 به 5 تا 6 برابر قیمت فروخته شود!
حالا فرض میکنیم این اتفاق تصادفی و به علت خرابی و زمین گیری یک هواپیما و کلاً یک هواپیما کم آوردن باشد! اما وقتی در برگشت همین اتفاق تکرار شد! دقیقاً با همین ساعتها و همین ویژگیها چه باید گفت؟
هواپیمایی زاگرس یک پرواز مجازی تعریف میکرد و برای آن بلیت غیر قایل استرداد میفروخت تا بتواند هواپیمای خود را پر کند و بعد پرواز کند! و هیچ کس نتواند بلیتش را پس دهد و با رقیب پرواز کند! اگر این نیست! بفرمایند عیناً همین جا درج میکنیم.
دیدگاهها
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.