ژنرال اسد عزیز، ما در کنار تو هستیم

ژنرال اسد عزیز، ما در کنار تو هستیم

ما منتظر امر ولی برای یاری رساندن به مردم مظلوم سوریه در صورت هر گونه تجاوز خارجی احتمالی هستیم.

۲ ۰
۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۳)

آخرین خبری که شنیدم این بود که اقدام نظامی علیه سوریه تا سه شنبه هفته ی آینده به تعویق افتاده!
این وقت کشی ها جز ترس معنی دیگه ای نداره! این جوری بهتر هست مجهزتر می شوند سوری ها! و به امید حق هفته ی بعد در تیتر یک روزنامه ها این جمله ی طلایی حضرت آقا رو این طور می نویسن :
"تل آویو و حیفا با خاک یکسان شدند" :)

ای خدا یعنی می بینیم روز نابودی اسرائیل رو ...

 

سلام بر دوست عزیز، مشتاق دیداریم در حد لالیگا.در رابطه با این مطلب اخیرت بخوان شعر زیر را با ذکر یک صلوات! 

اگه می دس آستینا جورا گیرم

اگر آستینم را بالا بزنم

دکفم شونده کله واشِ ولگا چینم

می روم محل رویش گندلاش ها برگ علف ها را می کنم

شوندا از ریشه چینم، شوندا از ریشه چینم

گندلاش را از ریشه می کنم، گندلاش را از ریشه می کنم

تا می پا به گیل دره، تا می دستا بیل دره

تا پایم در گل است، تا بیل در دستم است

خوک غیض می دیلا دره، خوک غیض می دیل دره

کینه خوک در دلم هست، کینه خوک در دلم هست

ولنم می توم بیجاره بچره، ایتا می ووشه برنجا وچره

نمی گذارم تمبجار مرا بچرد (یا) یک خوشه برنجم را بچرد

تو می اَ آپیله پایه نوادن

تو پاهای تاول زده مرا نبین

می تنِ پاره چوخایه نوا دِن

پیراهن پاره مرا نبین

من ایتا پارچه هچین آتشمه، آتشه سرکشمه

من مانند یک پارچه آتش (بسیار فعال) هستم، آتش سرکش هستم










لبیک!

قُلْ إِن کَانَ آبَاؤُکُمْ وَأَبْنَآؤُکُمْ وَإِخْوَانُکُمْ وَأَزْوَاجُکُمْ وَعَشِیرَتُکُمْ وَأَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَتِجَارَةٌ تَخْشَوْنَ کَسَادَهَا وَمَسَاکِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَیْکُم مِّنَ اللّهِ وَرَسُولِهِ وَجِهَادٍ فِی سَبِیلِهِ فَتَرَبَّصُواْ حَتَّى یَأْتِیَ اللّهُ بِأَمْرِهِ وَاللّهُ لاَ یَهْدِی الْقَوْمَ الْفَاسِقِینَ.

بگو اگر پدرانتان و پسرانتان و برادرانتان و خانواده شما و اموالی که جمع آوری کرده اید و تجارتی که از کساد شدنش بیم دارید و خانه هایی که به آنها دلخوش هستید،
نزد شما از خدا و پیامبرش و جهاد در راه خدا محبوبتر باشد،
پس منتظر باشید تا خدا امر خود را بیاورد، و خدا قوم فاسقان را هدایت نمی کند... (سوره توبه، آیه 24)


رسول اکرم(ص) می‌فرماید: «کسى که جهاد نکرده یا آرزوى جهاد نداشته باشد و بمیرد؛ در شعبه‌ای از نفاق مرده است؛ مَن ماتَ و لَم یَغْزُ ، و لَم یُحدِّثْ بهِ نَفسَهُ، ماتَ على شُعْبَةٍ مِن نِفاقٍ»(میزان الحکمه/2829)

توکل به خدا


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.