نور

نور

این همه گناه می کنیم و کسی نمی فهمد
چه نوری است که گناهانمان را می پوشاند؟
۰ ۰
۲ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲)


اگر امروز کسی جز تو بر گناهم آگاه می‌شد، آن را انجام نمی‌دادم، و اگر از زود رسیدن عقوبت می‌ترسیدم، از آن دورى می‌کردم
...
نه به این خاطر بود که تو سبک‏ترین بینندگانى و بیمقدارترین آگاهان،
بلکه پروردگارا از این جهت‏ بود که تو بهترین پرده ‏پوشى، و حاکم‏ترین حاکمان، و کریم‏ترین کریمانى.
پوشنده عیبها، آمرزنده‏ گناهان، داناى نهان‌ها.
گناه را با کرمت می‌پوشانى و کیفر را با بردباری ات به تاخیر می‌افکنى،

سپاس‏ تو را سزاست بر بردباری ات پس از آنکه دانستى، و بر گذشتت پس از آنکه توانستى، بردباری ات مرا به جانب گناه می‌کشد و بر نافرمانی ات جرأت می‌دهد، پرده‏ پوشی ات بر من مرا به کم‏ حیایى می‌خواند، و شناختم از رحمت گسترده و بزرگى عفوت، به من در تاختن بر محرّماتت سرعت می‌دهد...

دعای ابوحمزه ثمالی
امام زین العابدین (ع)

علاوه بر صفت ستار العیوب بودن و رحمانیت خدای بزرگمون. آیه 114 سوره هود هم دلگرمی بزرگی برای ماست:
"همانا نیکی ها، بدیها را پاک میکند"
این فوق العاده ترین تشویقی از طرف رب ودودمان هست! اینکه در کلاس درس روزگار ستاره ها منفی ها را پاک کند...
به حق ذات پاک پروردگار کاش جنبه این همه مهربانی رو داشته باشیم
آمین
التماس دعا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.