خداحافظ آقای رییس جمهور

خداحافظ آقای رییس جمهور

Paz en su alma!

Entre otros enemigos de Satanás.


هوگو چاوز: من از شاگردان رهبر انقلاب اسلامی هستم

۰ ۰
۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)


از مرگ چاوز بی اختیار اندوهگین شدم.
او حقیقتا یک رهبر توانمند و محبوب بود.
و مردمش در این دوران سخت به شدت به او نیازمند بودند.
امروز برای ضعیفان دنیا روز اندوه و برای مستکبران عالم روز شادی بود...
.
اما بعد:
درسته که پیام عجیب رئیس جمهور تعجب همه ما را برانگیخت، اما جدای از اون پیام بالاخره چاوز به اندازه استیو جابز که به بشریت خدمت کرده که حق داشته باشیم از مرگش اندوهگین باشیم.
یادمه زمان مرگ استیو جابز بعضیها ایمیل تسلیت برای همدیگه فرستادند و برای اون طلب آمرزش کردن!
دقیقا برخلاف استیو جابز که سود فعالیتهاش به جیب مستکبرین میریخت، سود هوگوچاوز به ضعیفان آمریکای لاتین میرسید.

انشالله خداوند بهتر از او را نصیب مردمش، و بهتر از زندگی این دنیا را نصیب این مرد گرداند.

پاسخ:

۱۷ اسفند ۹۱، ۱۶:۴۰
خدا رحمتش کند. او به نظام ما که ان شاء الله نظام اهل بیت (علیهم السلام) است از روی صفای دل خدمت کرد و همیشه در کنار ما و دیگر مستضعفان شجاع عالم و مردم فلسطین ایستاد.
خدا کاستی‌هایش را بپوشاند و در زمره‌ی ابرار داخل کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.