دکتر عزیز ما

دکتر عزیز ما

"دکتر آرام یکی از شخصیت های بزرگ علمی کشور که دارای رفتار و منش بسیار متواضعانه ای هستند. 

خداوند چنین افرادی رو برای کشورمون نگه داره و در راه خودش ثابت قدمشون کنه."
دکتر آرام الگویی برای ماست
خداوندا
ما را در پیروی از ایشان موفق
و ایشان را در پیروی از اهل بیت متعالی بگردان!


۰ ۰
۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۳)

کبوتر سپید

۰۹ اسفند ۹۱ ، ۰۰:۲۷
پست مشترک خاصی است!
صحبت ها و دغدغه هاشون در آخرین "دیدار نخبگان با حضرت آقا" سنجیده و قابل تأمل بود ....
خدا حفظشان کنه...

خدا بهشون توفیق و برکت مضاعف عنایت کناد.
ما رو هم به علی آقا شبیه بگرداند.

مرتضی عمویی

۰۹ اسفند ۹۱ ، ۱۷:۲۵
دلم می خواست می توانستم یک جوری بنوییسم که چقـــــدر خود را مدیونش می دانم اما حیف که وسعت کلام از بیان این "چقدر" عاجز است.
خدا حفظتان کند مرد بزرگ...

مدتی است که خیلی از اساتید دانشگاه خودم را با اکراه "دکتر" خطاب می کنم.
هر کسی صرف دکترا داشتن "دکتر" نیست، مثل اینکه هرکسی به صرف آرام بودنش، "آرام" نیست.

مصطفی جان، قدر تک تک لحظه های با دکتر آرام بودن را بدان که دیگر چنین لحظاتی گیر نخواهد آمد.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.