رویای تولید ملی!
در تصویر اول تغییری ظاهری میبینیم که با دست توانای متخصصان داخلی انجام شده است.
تصویر دوم نمای عقب تندر 90 را بدون تغییر نشان میدهد.
چرا تصور می کنیم که تولید ملی اتفاق افتاده است؟ وقتی قیمت بالاتر میرود! و تولید جدید قادر نیست قبلی را منسوخ کند! کیست که از قالبهای برش چیزی بفهمد تا بگوید تغییر دادن ظاهری محصول موجود فقط پس از تولید کافی از آن محصول و اشباع کامل بازاری که رقبا هم در آن حضور دارند معنی دار است.
حتی اگر بپذیریم که بین ایران خودرو و سایپا رقابت وجود دارد که این هم توهمی بیش نیست، چگونه ممکن است یک اتومبیل را هر دو تولید کنند!
هزینههای به قول دوستان «فیس لیفت» این خودروها وقتی در تولید نوع اول آنها درمانده میشویم جز از جیب خریدار بدبختی که مجبور به خرید است و پول نفت که در قالب تسهیلات و کمکهای دولتی پرداخت میشود، از کجا میآید؟
دیدگاهها (۲)
مهدی ادیب
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۲۶
ولی اون 206 جدیده چقدر افتضاح شده. مثلا خواسته متفاوت باشه، قیافه ماشین رو داغون کرده.
پاسخ:
۲۷ بهمن ۹۱، ۱۴:۳۵
محمد جواد خیری
۰۵ اسفند ۹۱ ، ۲۰:۰۹