رایتل

رایتل

آقا الآن من نوعی دانشجو، پزشک، نظامی، راننده کامیون و ... چند ماه است پدر و مادرم را ندیده‌ام. پدر و مادرم چت تصویری بلد نیستند اصلاً کامپیوتر بلد نیستند. سرویس دهنده‌های چت تصویری هم که ایرانی نیستند! اشکالی دارد بتوانبم با هم به صورت تصویری از طریق تلفن همراه که یک سرویس داخلی است، ارتباط داشته باشیم؟

یعنی امنیت ما با امنیت کشورهای دیگر فرق می‌کند؟ آنها با داشتن اینترنت پر سرعت و تلفن‌های تصویری مشکل امنیتی دارند الآن؟ یا در ایران قبلاً امکان چت تصویری وجود نداشته است؟

۰ ۰
۲ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲)

خدا رو شکر میبینم که دو تا آپ رفتی و دل ما رو شاد کردی.

خب الان که رایتل تلفن تصویری داره و اشکالی هم نداره.
فقط یه کم گرون درمیاد که برای خانواده یه تلفن اندروید بخری تا مکالمه تصویری کنین.
به نظرم اگر به داداشا بسپری که چت تصویری بکنین ارزون تر باشه و طولانی تر بتونی ارتباط برقرار کنی.
 
التماس دعای فراوان دارم برادر

مشکل ارتباط تصویری با رایتل امنیتی نیست عزیز، چیز دیگست
جای دیگه گیر دادن


وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.