حالا که دیگر کارد به استخوان رسیده و هیچ کس به توصیههای ما گوش نکرده است شاید هم کاری نتوان کرد.
اگر:
1. تعرفهی واردات خودرو سالی 10 درصد کاسته میشد.
2. خودروهای وارداتی را از روی «تنگ نظری» «لوکس» نمینامیدیم.
3. خودروسازی واقعاً خصوصی راه افتاده بود.
4. مردم در خرید اتومبیلهای بی کیفیت تأمل میکردند.
امروز قیمت خودروها این قدر گران نبود!
دیدگاهها (۴)
محمد جواد خیری
۰۸ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۴۱
مهدی ادیب
۰۸ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۰۶
ولی خب همانطور که در سه دوره مسابقه طراحی ماشین شاهد بودیم، هر کسی که به سمت خودرو سازی خصوصی حرکت کند با بیل خاموش خواهد شد!
چون مسلم است که این خودروسازان توانایی رقابت با خودروسازی خصوصی را ندارند.
خدا خودش عاقبت امور را اصلاح کند...
کبوتر سپید
۱۰ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۳۴
مهدی ادیب
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۱۰
17 میلیون تومان!
این قیمت کارخانه است!
تندر 32 میلیون
206 تیب دو 32 میلیون!
خدا عاقبت امور را اصلاح کند...
پاسخ:
۲۱ بهمن ۹۱، ۱۷:۲۷