قیمت‌های جدید؛ محصول بی‌تفاوتی مردم و مسئولین!

قیمت‌های جدید؛ محصول بی‌تفاوتی مردم و مسئولین!

حالا که دیگر کارد به استخوان رسیده و هیچ کس به توصیه‌های ما گوش نکرده است شاید هم کاری نتوان کرد.

اگر:

1. تعرفه‌ی واردات خودرو سالی 10 درصد کاسته می‌شد.

2. خودروهای وارداتی را از روی «تنگ نظری» «لوکس» نمی‌نامیدیم.

3. خودروسازی واقعاً خصوصی راه افتاده بود.

4. مردم در خرید اتومبیل‌های بی کیفیت تأمل می‌کردند.

امروز قیمت خودروها این قدر گران نبود!

۰ ۰
۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۴)

محمد جواد خیری

۰۸ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۴۱
 کارکنان کارخانه جات خودرو سازی ما دارای دو گروه هستند:
1- کارگران که انصافا خیلی زحمت میکشند و اگه در زمینه خودرو اگر چیزی داریم از این افراده
2- تعداد بسیار زیادی مهندس بیکار (میخواستم بگم مفت خور) (من خودم مهندسم نگید کارگره داره به بقیه فحش میده.) 
3- مدیر های مفت خور
اگه گروه دوم و سوم یه ذره تکون میخوردند تو این سالها یعنی یه خورده مفت نمی خوردند حالا انقدر تو خودرو وابسته نبودیم. 
خیلی خودم رو کنترل کردم.

فقط و فقط اگر بند سوم محقق میشد یعنی اگر اجازه میدادند خودروسازی خصوصی اتفاق بیافتد، الان مجبور نبودیم خودرو را به دوبرابر قیمت جهانی (تازه با دلار 3000 تومانی) بخریم. از چین که کمتر نیستیم!

ولی خب همانطور که در سه دوره مسابقه طراحی ماشین شاهد بودیم، هر کسی که به سمت خودرو سازی خصوصی حرکت کند با بیل خاموش خواهد شد!

چون مسلم است که این خودروسازان توانایی رقابت با خودروسازی خصوصی را ندارند.

خدا خودش عاقبت امور را اصلاح کند...

کبوتر سپید

۱۰ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۳۴
دیگر در حسرت خرید یک لامبورگینی ببخشید یک پراید باید بمانیم!

و حالا این شما و این قیمت جدید دولتی پراید:
17 میلیون تومان!
این قیمت کارخانه است!
تندر 32 میلیون
206 تیب دو 32 میلیون!

خدا عاقبت امور را اصلاح کند...

پاسخ:

۲۱ بهمن ۹۱، ۱۷:۲۷
البته از این که حدس قوی ما مبنی بر کشک بودن تولید ملی دروغ در نیامد خوشحالیم!


وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.