بانک تجارت

بانک تجارت

بانک تجارت
بانک هزاره ی اول!
۲ ۰
۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۴)

مهدی ادیب

۰۲ دی ۹۱ ، ۱۶:۲۳
خوشمان آمد!
بانک صادرات در لیست سیاه من است به دلایلی.
بانک تجارت اصولا در هیچکدام از لیست های من قرار ندارد.
چیزی مثل بانک کارگشایی است برایم!!!!
در پناه خدا باشی مرد

سیدسروش‌مهدی مویدی

۰۲ دی ۹۱ ، ۱۶:۲۹
ای بابا!

پس با این حساب، این همه مدت که می‌‎گفتن «بانک سپه نخستین بانک ایرانی» خالی‌بندی بوده؟

من از همون اول هم حدس می‌زدم که این تبلیغات پره از دغل‌بازی! آخه کدوم گوساله‌ای بستنی میهن رو به شیر مادرش ترجیح می‌ده؟!

پ.ن. خدمت دوستانی که اون پیام بازرگانی رو یادشون نیست عرض کنم که زمان ما یه تبلیغی بود که گوساله‌ای توش خطاب به مادرش می‌گفت:
«مامان جون! بستنیش خوش‌مزه تره»

پاسخ:

۳ دی ۹۱، ۰۱:۰۶
دمت گرم سید!
سرت خوش!

حسین شیرازی

۰۲ دی ۹۱ ، ۱۶:۳۱
کلا بانک های دولتی بانکهای عصر حجرند...مخصوصا بانک ملی...
برای کارهای اینترنتی و پرداختهای آنلاین و مبایل بانک و... به دوستان بانک اقتصاد نوین رو پیشنهاد میکنم...البته قصدم خیرخواهی نه تبلیغ!

پاسخ:

۳ دی ۹۱، ۰۱:۰۶
بانک سامان هم خیلی خوبه.
من بیست و پنج سالمه از سال 83 توش حساب دارم. راضی ام از مرامش.

محمد جواد خیری

۰۳ دی ۹۱ ، ۱۸:۰۴
راست گفتی واقعا که بانک تجارت بانک هیچ کس


وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.