حسین، مادرم سپرد به مادرت

حسین، مادرم سپرد به مادرت

برادر امیر عباسی - شب هفتم محرم 91 ـ دانشگاه امام صادق

هیئت میثاق با شهدا

دوست دارم که کودک دلم، گم شه تو شلوغی حرم


منبع

http://misaq.basijisu.com/archives/1812/


دیدگاه‌ها (۲)

کبوتر سپید

۰۴ آذر ۹۱ ، ۱۵:۰۲
سلام
عالی بود
ممنون ...

 عالی بود،  ممنون

مداحی مطیعی ِ شب  هشتم ِ "بیت" هم شنیدنی ست... :

 

ما بسیجی های روح الله، با شهیدان عهد خون بستیم

روز اول یا علی گفتیم، تا به آخر با علی هستیم

عشق این دل ها، جز ولایت نیست،

راه و رسم ما ، جز شهادت نیست ...

وارثان جاء نصرالله، قاریان کوثر و قدریم

جان نثاران رسول الله، فاتحان خیبر و بدریم...

یا رسول الله، نقش پرچم هاست

وعده گاه ما، مسجد الاقصی ست...

http://farsi.khamenei.ir/audio-content?id=21595



وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.