عید غدیر خم

عید غدیر خم

الحمد الله الذی جعلنا من المتمسّکین بولایه امیر المومنین و الائمه المعصومین علیهم السلام

عید سعید غدیر خم بر شما بزرگواران مبارک باد!

امیدوارم عبادات شما در این روز مورد قبول قرار بگیرد!

در اینجا برخی از اعمال این روز را می توان مشاهده کرد.

ما را از دعا فراموش نکنید و دعاهای شما مستجاب باشد.

۰ ۰
۵ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۵)

عید شما هم مبارک برادر
الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمومنین علیه السلام
انشالله خدا عیدی این روز عزیز رو عاقبت به خیری مون قرار بده
توکل به خدا


کبوتر سپید

۱۲ آبان ۹۱ ، ۲۳:۰۵
سلام
این عید بزرگ بر شما هم مبارک و دعاهایتان برآورده به خیر انشا الله ....
فراوان محتاج به دعاییم
 یا علی

حسین شیرازی

۱۲ آبان ۹۱ ، ۲۳:۰۸
مبارک باد این عید الله الاکبر بر همه 

محمد جواد خیری

۱۳ آبان ۹۱ ، ۰۷:۵۸
عید بر همه برادران دینی من مبارک باشه
مهدی جان با من کاری داشتی اسم من رو تو نظر ها اوردی "عاقبت به خیری"

آره خودمم داشتم مینوشتم گفتم الان جواد میبینه میگه این با من چیکار داره!؟! :دی
التماس دعا داریم برادر
خیلی زیاد. برای عاقبت به خیر شدن.
بیکار شدی همه رو دعا کن. منم روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.