الذی جعلته للمسلمین عیدا

الذی جعلته للمسلمین عیدا

عاشقان عیدتان مبارک باد!

شب عید بارانی و دوست داشتنی تهران حکماً جای خیلی ها خالیست.

دعایتان مستجاب، قربانی هایتان قبول!

شب عید است و ما هم شاکر، الحمدلله.

من یک پیشنهاد هم دارم:

مصلی تهران که هنوز ساخته نشده، تبدیلش کنند به دانشگاه! کلی هم فاز می‌دهد! دانشگاه می‌رود بالا شهر! تازه احتمالاً سرعت ساختش هم کلی بیشتر می‌شود!

دانشگاه تهران را خراب کنند جایش یک مصلی با حال بسازند!

دعا بفرمایید.

۰ ۰
۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۳)

آقای عزیز. این پیشنهادی که شما دارید قبل از طراحی درب های ورود و خروج مختلطِ مصلی باید مطرح می شد. لیکن آب و هوای غبارآلودِ منطقه ی انقلاب برای صحت جسم و روح نمازگزاران و نمازگزارشوندگان و بلاخص کلامگزارانِ خدمتگزارِ این ملت مناسب نیست.
باشد که چنین نظراتی در راستای ارتقاء ارتفاعِ جغرافیایی بناهای با ارزش کشور و نزدیک شدن محل سکونت کارگرانِ ملت شریف به محل انجام خدمت آنها قرار گیرد.
واسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته


سلام

حتما می دانید: محل فعلی نماز جمعه تهران در دانشگاه تهران ، (که روبروی دانشکده ی هنرهای زیباست) زمین چمن مخصوص جشن و اصطلاحا زمین دانس (dance) بوده و در راستای احوالات فسق و فجور در آن زمام ساخته شده بوده است.(منبع: از روایت گری های استادان عتیقه ی هنرها! ) این است که به آن سرعت پس ازانقلاب گفتند فکری به حالش کنیم و ضرب العجلا تبدیلش کردند به یک محل نماز جمعه تا کلهم از ذهن ها پاک شود!

بنابراین همیشه باید یک "چیزکی" باشد که رگ غیرت مسئولان بالا بزند

بر این مبنا ، پیشنهاد بهتری داریم:

یک سازمانی پیدا شود  ، پول خوبی بدهد و از مصلی موقتا بعنوان محلی برای کار غیر فرهنگی استفاده کند ، نه نعوذ بالله بشود محل فسق و فجور! – مثلا محلی برای بیزینس و این چیزها، بعد یهو همه صداشان در می آید که مصلی که مثل مسجد جامع شهر است، محل تجارت نیست و ازین حرف ها... (این بیزینس ، کتاب و نمایشگاه بهاره ی پوشاک و غذاهم نباشد لطفا، نمی دانم چه چیزی، فقط یک چیزی که خیلی به محل اقامه ی نماز نیاید!)  کافیست این بین صدای چند مرجع هم دربیاید.

و آن گاه شاید صداها کار خودشان را بکنند...

هرچند

 بعید است

اصلا همان دانشگاه بهتر ست!

 


عیدت مبارک برادر جان
مشهد بودم دعا گوی شما
انشالله ببینمت بزودی

پاسخ:

۹ آبان ۹۱، ۰۱:۴۷
سلام
برادر عزیز
زیارتت قبول
ان شاء الله موفق باشی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.