شأن طلبگی

شأن طلبگی

ولی فقیه در سفر به کرمانشاه: من یک گلایه کوچکی هم دارم. آن گلایه این است که من وقتی توی خیابانهای کرمانشاه رفتم، دیدم به شکل غیر متعارفی عکس‌های بزرگی از چهره ی این حقیر در مسیر نصب شده - به افراط، به اسراف. چرا؟ این همه عکس! این کار چند تا اشکال دارد: یکی این که اینها هزینه بر است. ثانیاً این نحوه ی کار کردن و عکس زدن و تبلیغهای اینجوری، مناسب وضع ما و شأن نظام جمهوری اسلامی و شأن  طلبگی ما نیست.
۱ ۰
۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

کبوتر سپید

۲۲ مهر ۹۱ ، ۱۳:۴۴
خدایا :
کشورم و رهبرم را از شرّ آفات و فتنه ها در امان بدار ....
آمین آمین آمین ....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.