باز مهر آمده است

باز مهر آمده است

باز مهر آمده است

عجیب می آید بوی کاغذ بوی چوب

بوی لوازم تازه ی الکترونیکی که در چین ساخته شده اند

بوی غفلت

بوی خون

بوی درد مادری مجنون

می آید از دور

آوای جنگاوران و دلیران

در پس غدر و نامردی

می آید

صدای چوپان دروغ گو

از صدای دلیران بلند تر است

توهین می کند، مسخره می کند

الآن فکر می کند که توپ تکانش نمی دهد

من فکر می کنم

که گرگ ها گوسفندانش را نخوردند

سگ های گرگی اهالی روستا بودند!

جنگ نزدیک است

آماده باشیم

تا از میان مردان و نامردان

مرد بیرون آییم

سر بلند از هر بحران

مهر 91


پ. ن. یاد شعر مهر قبلی افتادم.

۰ ۰
۲ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲)

مهدی ادیب

۰۷ مهر ۹۱ ، ۲۱:۳۷
آنچه آن پیر فروهشت جوانان خوردند
گله را گرگ ندزدید شبانان خوردند
.
خدا به همه مردم رحم کنه
و به ما رحم کنه تا در لحظه های سخت راه رو درست تشخیص بدیم
توکل به خدا

مهدی ادیب

۰۸ مهر ۹۱ ، ۲۳:۳۷
آقا من نمی فهمم چرا وضعیت ارز درست نمیشه؟!!!!
نه پنجاه درصد گرون شدن توی سه ماه درسته نه اینکه دو روزه یهو سی درصد ارزون بشه که بعضی از مردم و تولید کننده هایی که موادشون رو خریدن به خاک سیاه بشینن
خدایا خودت به همه مردم رحم کن
خدا خودش برکت بده
توکل به خدا

پاسخ:

۸ مهر ۹۱، ۲۳:۵۸
حالا خیلی نترس برادر!
ما خیلی خیلی گرگیم ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.