التماس دعا

التماس دعا

از همه خوانندگان محترم این وبلاگ التماس دعا داریم

ما را دعا بفرمایید

۰ ۰
۶ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۶)

توسط:امیر بیدختی - دانشجوی حرف دار

۱۷ تیر ۹۱ ، ۱۸:۴۱
سلامدعا می کنیم.هرچند خودمان بیشتر محتاج دعاییم.

توسط:امیر

۱۷ تیر ۹۱ ، ۲۱:۲۴
حتماً

توسط:حسین شیرازی

۱۹ تیر ۹۱ ، ۱۲:۲۶
سلاممن هم از همه التماس دعا دارم.صاحب وبلاگ رو هم دعا میکنم

توسط:مویدی

۳۰ تیر ۹۱ ، ۲۰:۳۰
سلامهمه محتاجیم به دعا،و شنیده‌ام که دعا در حق دیگران،نزدیک‌تر است به اجابت؛پس شاید بهتر باشد، همه دعا کنیم.شب جمعه است؛ یا آخرین شب جمعه‌ی شعبان است و یا اولین شب جمعه‌ی رمضان‌المبارک.حالم جور دیگری است، برادر!نمی‌دانم چه سری بود که وقتی تصویر مسجدالحرام را در تلویزیون دیدم، دگرگون شدم.اولین ماه مبارکی‌ست که بعد از برگشتن از عمره، خواهی گذراند.بیشتر از من قدر بدان،قدر میزبان را،که به تازگی از یک مهمانی دیگرش بازگشته‌ای...قدر این مهمانی را،که فکر نمی‌کنم از آن مهمانی کمتر باشد؛ چه بسا افضل باشد... قدر قدر را،که و ما ادریک ما لیلة‌القدر...و شاید مهم‌تر از همه...قدر خودت را.یادت نرود، التماس دعای خیر.اللهم عجل لولیک الفرج.

توسط:مویدی

۰۱ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۵۹
توصیه هایی از حاج محمداسماعیل دولابی برای درک ماه مبارک رمضان:افطار حقیقی:http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=611185اگه به نظرت خوب اومد، به نظرم توی خود وبلاگ هم بیاریش بد نیست برادر

توسط:مهدی ادیب

۰۲ مرداد ۹۱ ، ۲۲:۵۷
هیچ جا نمیریم همینجا هستیم.ما منتظر پست بعدی هستیمپیشنهادم درمورد میانماره. اگر مطلب خوبی پیدا کردی بذار توی وبلاگ.دستت درست مردتوی این شبها ما رو هم دعا کنیا حق

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.