بابا مسلمون! این قدر دهن دولت رو سرویس نکنید!

بابا مسلمون! این قدر دهن دولت رو سرویس نکنید!

میای می نویسی! که ارز و دلار بالا رفته وا مصیبتا! بعد خودت می نویسی که وای چرا پایین اومده!

میای می گی رشد قارچ گونه موسسات مالی و اعتباری خوب نیست! بعد میان ببندن مغازتونو! می گی غیر کارشناسی و غیر شرعی است! موقع خرید و انبار کردن ارز و سکه! خمس ارز (سر سال خمسی) و زکات سکه رو پرداخت می کنی؟

میای می گی حباب سکه و ارز! بعد روز تعطیل خودت از افزایش نرخ ارز خبر می دی!

خلاصه خیلی چیزا می گی!

۰ ۰
۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۳)

توسط:مهدی منصوریان(گروه حجاب وعفاف)

۱۳ تیر ۹۱ ، ۰۳:۱۹
سلام. میلاد امام زمان(عج) رو به شما تبریک میگم و سخن زیبایی از وجود نازنینشون بهتون تقدیم میکنم:در رخدادهایى که پیش مى‏آید به راویان احادیث ما مراجعه کنید، که آنان حجّت من بر شما هستند و من حجّت خدا بر آنانم. (معجم احادیث المهدى علیه‏السلام، ج 4، ص 294)

توسط:هادی

۱۳ تیر ۹۱ ، ۲۳:۴۴
برخیز! که حجّت خدا مى‏آیدرحمت زحریم کبریا مى‏آیداز گلشن عسکرى گذر کن، کامروزبوى گل نرگس از فضا مى‏آید میلادش مبارک

توسط:مهدی ادیب

۱۷ تیر ۹۱ ، ۱۱:۵۹
عیدت مبارک اخویآره متاسفانه ما عادت کردیم به غر زدن. این خیلی زیاد شده. هر چی بشه. گرون بشه ارزون بشه. هوا خوب باشه. هوا بد باشه. خاک بیاد. بارون بیاد. همش تقصیر دولته!!!تقصیر آخونداست!خدا عاقبت هممون رو به خیر کنه.خیلی مخلصیم. دعامون کن مرد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.