چاپار؛ پست الکترونیکی امن با امکانات مناسب

چاپار؛ پست الکترونیکی امن با امکانات مناسب

پست الکترونیکی وطنی چاپار، امکانات خوبی دارد و از همه مهم تر پست الکترونیکی است که از ابتدا 1 گیگابایت فضا در اختیار مشتری خواهد گذاشت. استفاده از این ایمیل رایگان است و سرعت مناسب و رابط گرافیکی خوب بر مزیت های آن افزوده است.

سرعت دانلود فایل های پیوست و همین طور الصاق فایل های پیوست نیز بسیار خوب است.

آدرس این پست الکترونیکی www.chmail.ir می باشد.

پ. ن. البته دوستان ما در بیان، به این سرویس ایمیل انتقاداتی دارند.


۰ ۰
۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۴)

توسط:مهدی ادیب

۲۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۷:۰۰
باااغت آباد مردچند وقت بود میخواستم برم بگردم یه ایمیل ایرانی مناسب پیدا کنم ولی اینترنتم حلزونیه و حسش نبود وقت بذارم.ممنون که گفتیدست حق به همرات

سلام برادرشما که این قدر گلی و آدرس رو نوشتی، هایپرلینکش هم می‌کردی دیگه! (نمی‌دونم اصطلاحش رو درست گفتم یا نه! منظورم این‌ه که روش کلیک می‌کنی توی یه صفحه‌ی جدید بازش کنه!)حالا من تنبل نیستم و آدرس رو «سلکت» می‌کنم و «کپی» می‌کنم و «پیست» می‌کنم توی «آدرس‌بار»ولی توی این وانفسای سرعت و شتاب، کی مثل من حوصله داره؟! :دیممنون از خبررسانی‌ت.

سلام دوبارهراستی، بهتر نبود به جای واژه‌ی بیگانه و متداول «پست الکترونیکی» از واژه‌ی پارسی و در عوض کمی نامانوس «رایانامه» استفاده می‌کردی!فکر می‌کنم واژه‌ها هم جزو سرمایه‌های هر کشور و ملت و قومی باشن!خدایت خیر دهاددر پناه حق

توسط:محمدرسول

۲۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۳:۴۳
بسم اللهسلامناز نفستهای الکترونیکیت...تازه دم بمونه ان شاء اللهسلام به عروس دومادا برسون!یاحق

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.