امشب با جهان نیوز در خدمت عزیزان هستیم

امشب با جهان نیوز در خدمت عزیزان هستیم

۰ ۰
۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۴)

توسط:مهدی ادیب

۱۳ مهر ۹۰ ، ۱۵:۰۵
به نظرم پرتقال درست باشه یا جفتشون درست باشه.مثل زغال که درسته و ذغال هم درسته.آخه چه معنی داره یه کلمه ی خارجی رو با غ بنویسیم!!!مثل اونجایی که توی من او بود یارو میخواست به هیتلر نامه بنویسه نوشته بود جناب آقای حیتلر. فکر کرده بود با ح بنویسه ادبی تره!!!حالا شما به بزرگیت ببخشدر پناه خدا باشی حسن پناهالبته معنی دارهو روز اول طرف یک فکری کردهانتقال کلمات فرنگی به فارسی قاعده خودش را دارد

توسط:ملا لغتی

۱۵ مهر ۹۰ ، ۲۱:۰۳
آقا من سوژه بدم خدمتتون شما بیخیال صحیح کردن املای این بچه ها میشی؟؟!همین الان کشور سوریه به ثوریه تغییر نام داد!مشکلی که ندارید؟؟!!!!! خارجیه دیگه...

توسط:صاحب وبلاگ

۱۵ مهر ۹۰ ، ۲۱:۱۷
باشه بابا نمی نویسم خب می گفتی کی هستی، پدر سوخته!

توسط:مهدی ادیب

۱۸ مهر ۹۰ ، ۱۰:۰۱
ما منتظرم آپ دیت جدید هستیم.هیچ جا نمیریم همینجا هستیم!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.