وقتی تلویزیون ولایت مداری خود را نشان می دهد!

وقتی تلویزیون ولایت مداری خود را نشان می دهد!

خفه خون گرفتن در پاره ای از موارد خیانت به وجدان و انسانیت است!

شامگاه روز پنجم تیرماه از شبکه سوم برنامه ای پخش شد در ادامه ی مجموعه برنامه هایی درباره جزیره کیش و جشنواره تابستانی آن!

بروید پیدا کنید ببینید! واقعاً نیازی نیست دشمنان شعائر مارا مسخره کنند وقتی خودمان این کار را انجام می دهیم!

جدا از اینکه من خودم با دیدن این برنامه ها بیشتر و بیشتر از سفر به جزیره کیش منصرف می شوم مواردی جداً در خور توجه است:

۱. اجرای برنامه ای در باره هدفمندی یارانه ها و جهاد اقتصادی توسط سه تا دلقک! آخر مگر مرض داری پدر نامرد؟ یعنی اینقدر بی صاحب مانده که تو بخواهی از جهاد اقتصادی دم بزنی! واقعاً اگر جهاد اقتصادی مغفول بماند و منسوخ شود بهتر از این است که این گونه مسخره گردد.

۲. در موقع قرعه کشی گردونه چهارده دور به نیت چهاردهمین جشنواره منطقه آزاد کیش توسط مجری  از رده خارج تلویزیون ما! توجه کنید چهارده دور به نیت چهاردهمین جشنواره تابستانی کیش!

۳. اجرای نرمش و ورزش به سبک احمق ها! تهوع آور بود. شرمم باد اگر سخنی نا راست رانده باشم! حال و احوال آبجی ما که آنجا مجری بود، عالی بود!

مفروض بر این که این برنامه های پوچ را صدا و سیما تولید نمی کند؟! چرا در پر بیننده ترین ساعات مردم باید آنها را تماشا کنند؟

چرا رواج مسافرت به مناطق آزاد و به اصطلاح آزاد که خلاف منویات رهبر است توسط رسانه ملی ترویج می شود؟ این دیگر چه جور ولایت مداری است؟

-------------------------------------

برادر ضرغامی اگر در سفرها و برنامه های دور و دراز نیستی جمعش کن این برنامه ها رو!

قول لین اینی بود که شنیدی.

منتظر بقیه اش نباش.

۰ ۰
۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۳)

توسط:دیانی

۰۷ تیر ۹۰ ، ۱۲:۲۴
قربان قول لینت بروم مصطفاجان

توسط:مهدی ادیب

۰۹ تیر ۹۰ ، ۱۳:۱۷
آدم واقعا می مونه.اگر ترویج اباهه گری و بی بند و باری را همین صدا سیما و در درجه ی بعد سینما نمی کرد الان وضع خیابون های ما این نبود.از مجری های شیش تیغ بگیر تا خانوم مجری های خوشحال!فیلم و سریالش هم که قربونش برم.اگر اونقدر که احمد خاتمی بنده خدا گلوی خودش رو پاره کرد و راجع به حجاب حرف زد هفته ای یه گزارش درست توی اخبار راجع به وضع حجاب داشتیم الان وضع بهتر بود.واقعا نمیدونیم با این دو گانگی ها چی کار باید کرد.ما را رها کنید در این رنج بی حساببا قلب پاره پاره و با سینه ی کباب...

توسط:خیری

۰۹ تیر ۹۰ ، ۱۸:۵۰
جانا سخن از زبان ما می گویی من هر وقت این جور برنامه ها رو از تلوزیون می بینم اعصابم خرد می شه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.