نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب

امسال عهد کردم که نمایشگاه کتاب نروم. به نظرم دستاوردی جز اتلاف وقت و خستگی ندارد. بر سر عهد خود ماندم. اگر نظام نشر کتاب در کشور ما صحیح باشد، اصلاً چه نیازی به نمایشگاه کتاب هست؟ آن هم نمایشگاه سراسری و ملی کتاب؟

اگر بازار نشر بازار شفافی باشد و هر کسی در هر نقطه از کشور بتواند کتاب خود را سفارش دهد و بخرد، چه نیازی به نمایشگاه کتاب هست؟

که بعدش سر محل دائمی اش دعوا باشد؟

۰ ۰
۲ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲)

توسط:مهدی ادیب

۰۲ خرداد ۹۰ ، ۱۵:۱۰
بیشتر کسانی که به نمایشگاه میرن، میرن که بگردن. مثل زنهایی که خرید برایشان تفریح است نه رفع نیاز.من هم فکر میکنم برای گشت و گذار پارک و رستوران جای مناسب تری ست. بیشتر هم خوش می گذرد. برای همین چند سالی است که نمایشگاه نمیروم.از کسانی هم که برای داف بازی به نمایشگاه میرن هم بگذریم که خیابانهای شمال شهر برای سواره ها و پاساژ های شمال تهران برای پیاده هایشان مناسب تر از نمایشگاه است.

توسط:بنده ای از شهر باران های نقره ای

۰۴ خرداد ۹۰ ، ۲۳:۵۷
در این 22 سال عمرم یک بار هم نرفته ام، حتی دانشجویی !!!و اگر کتابی می خواستم نداشته اند در نمایشگاه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!پس با این حساب عمر تلف شده در مورد این موضوع ندارم البته تجربه کردنش را دوست دارم. لااقل یک بار

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.