نیروگاه قم 1

نیروگاه قم 1

در قم، شهر خون و قیام، شهر نامداران یزدان پرست، دعا گوی جمیع دوستان و نزدیکان هستیم.

نیروگاه قم جای جالبی است، به  نظرم از شرکت برق منطقه ای تهران بهتر است، هر چند به قول آن آقای مهندس، شعاع علم و صنعت بی پایان است. مهندس مهرآرا مرد خوب و با صفایی است، به قول آقای سرپاک بچه مسلمون و نماز خون و روزه گیر.

سعی می کنم غیر از یادداشت های حرفه ای که جایش اینجا نیست، حواشی را در اینجا مکتوب کنم، چون جای دیگری برایش نیست.

۱:۳۵

بیست اردی بهشت نود

۰ ۰
۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

توسط:بنده ای از شهر باران های نقره ای

۲۴ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۴:۰۵
سلامنمی دانم هنوز هم در قم هستید یا نهاما اگر هستید برایمان دعا کنید ، دعا کنید که سخت محتاج دعاییم...اللهم عجل لولیک الفرج...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.