سر چى دعوا دارید؟

سر چى دعوا دارید؟

                        صحیفه امام، ج‏8، ص: 466
سر چى دعوا دارید؟ سر اینکه یک نفر آدم آیا خیلى آدم خوبى است، یا خیلى آدم بدى است؟ یک دسته‏اى بگویند بالاى منبر و پایین منبر که این آدم کافر است، و یک دسته‏اى هم بگویند که این آدم مُسْلِم است و از اولیا است؟ نتیجه چى؟ نتیجه این است که شماها، از اینها جدا، اینها از شما جدا. هر دو مقابل هم ایستاده اید و آن وحدت کلمه‏اى که داشتید از دست دادید، سر هیچى! سر هیچْ وحدت کلمه را از دست بدهید، و جدا شدن شما از هم اسباب این مى‏شود که سایر قشرها هم از شماها جدا بشوند، مختلف بشوند؛ این اختلافات اسباب این بشود که این نهضت نتواند کار خودش را عمل کند. آنکه همه خارجى‏ها مى‏خواهند: آنى که شرقى‏ها و غربى‏ها همه مى‏خواهند، این را که شماها از هم جدا و متفرق باشید ..

۰ ۰
۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۳)

توسط:بسیجی ورژن 90

۰۴ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۰:۲۲
دمش گرم واقعا !

توسط:محمد از لارستان

۰۴ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۱:۳۲
ما با افتخار می گوییم ناقض حقوق بشر غربی هستیم! این سند افتخار جمهوری اسلامی است؛در زمانی که اوباما جایزه حقوق بشر می گیرد و پرز برایش کف می زند و برلوسکونی با آخرین معشوقه اش در کنارشان ایستاده و ملک عبدالله سعودی در جلوی پای انها جوان بحرینی را قربانی میکند ما محکوم شویم به نقض حقوق بشر!یاعلی باسیدعلیfootballgoal.blogfa.com-www.allaf32.blogfa.com

توسط:مهدی ادیب

۱۵ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۳:۳۹
دقیقا وقتی که به اقتدار و وحدت نیاز داریم باید سرگرم دعواهای مسخره ی جناحی باشیم. قبلا وقتی میشنیدم که بعضی ها وسط جنگ دعواهای چپ و راست مجلس رو راه انداخته بودم با خودم می گفتم یعنی میشه آدم اینقدر وقت نشناس باشه.ولی الان دارم با چشم خودم میبینم که وسط اینهمه جنگ بعضی ها چطوری به جون همدیگه افتادن.خدا به خیر بگذرونه.یا ایها المسلمون اتحدوا...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.