ببین امام کی به فکرش بود و راهکارش رو داده بود

ببین امام کی به فکرش بود و راهکارش رو داده بود

                        صحیفه امام، ج ‏8، ص: 153
بیانات [در جمع شهردار تهران و معاونان (جلوگیرى از مهاجرت به شهرها)].
زمان: 24 خرداد 1358/19 رجب 1399.
مکان: قم.
موضوع: مسائل جارى شهر تهران.
حضار: توسلى، محمد (شهردار تهران) و معاونان شهردارى.

 [آقاى محمد توسلى (شهردار وقت تهران) به همراه معاونان خود در قم به حضور امام خمینى رسیده و در این دیدار، مسائل جارى شهر تهران را به عرض ایشان رساندند، سپس امام ضمن تأکید بر حفظ روحیه انقلابى و رعایت نظم در امور فرمودند:].
مى‏بایست در مقابل تجاوزهاى عده‏اى به اراضى تهران و حریم خیابانها با قاطعیت عمل کرد. امر خانه سازى براى مستضعفین مى‏بایست از روستاها آغاز شود تا نه تنها جلوى مهاجرت بى‏رویّه روستاییان به شهرها گرفته شود، بلکه عده‏اى که قبلًا مهاجرت نموده‏اند با توجه به تسهیلاتى که فراهم خواهد آمد، به قطبهاى کشاورزى و دامدارى جذب شوند.

۰ ۰
۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

توسط:نیروی امنیتی

۳۰ فروردين ۹۰ ، ۱۸:۰۷
سلاموبلاگ جالبی دارید مطالب رو کمی خوندم زیبا بودنطراحی انواع لوگو ( فلش ) برای وبمسترهای ارزشی و مذهبی به صورت رایگان× وبلاگ ما با تمام وبلاگ هایی که مشاهده کردید تفاوت دارد چون ما برای مبارزه با دجال آخرالزمان آمده ایم ×یه کد گوشه نمای فاطمیه هم در وبلاگ هست که اگه خواستید میتونید استفاده کنید .یا علی مددالتماس دعا (شهادت)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.